INAPOI

De ce e Tony Robbins un brand?

Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent.
Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, Medicina, Psihologie, Chimie, regizat si impachetat sub forma de spectacol.

1. Brand coerent si consecvent

  • A construit coerent si consecvent continutul seminarului imbunatatindu-l de-a lungul celor 30 de ani de cariera.
  • Prezenta fizica a persoanei pe parcursul a catorva decenii: a pastrat o coerenta foarte mare, adaptata, evident, normelor si tendintelor in fashion si design (ma refer la hairstyle, tinuta, vestimentatie)
  • Tony Robbins si-a calibrat discursul la nivelul audientei. A vorbit in prima zi 12 ore continuu si, atentie, cu sens! Iar in a treia zi, alte 12 ore. Continuu. Cu sens. Simplu. Si cu pasiune. Desi o face de mai bine de 20 de ani.

2. Brand relevant

  • Relevanta pentru cei care au participat: eu, de exemplu, am inteles cei mai complicati termeni de medicina, ceva chimie si fizica, tradusi de Tony Robbins pe limba mea… Pentru ca am asimilat prin joaca si muzica niste cunostinte pe care nu aveam niciodata rabdare sa le ascult desi multi au incercat sa mi le explice, dar in terminologia de specialitate. Pana joi, 6 aprilie 2016, stiam de la dna Mann, profa de pedagogie, careia ii datorez multe-multe, ca asta e o tehnica pentru prescolari si scolari. Dar nu e.
  • Content relevant pentru audienta; doar cateva idei: suntem ceea ce gandim ca suntem; suntem ceea ce suntem prin puterea celor din jurul nostru; primim la fel de mult in functie de cat daruim; diferenta e in a realiza cand trebuie sa mergi mai departe; poti merge daca esti intr-un anumit mindset; grupul te ajuta sa ajungi intr-un anumit mindset mai usor decat daca o faci singur; diferenta excelentei consta in a face un lucru de foarte multe ori pana iti iese la perfectie; cei care sunt rodati intr-un anumit proces aduc proactivitate proiectului, cei care sunt incepatori – reactioneaza, fara sa aiba timp sa gandeasca in avans, ceea ce atrage efecte negative; suferinta cauzata de disciplina e mai mica decat cea cauzata de regrete; intoarcerea la esenta vietii: respiratie, hidratare, alimentatie bazata cel putin 70% pe alimente de provenienta vegetala inclusiv proteine; mindsetul se poate schimba intr-o clipita .

3. Brand diferentiator

  • Diferentierea prin abordarea holistica: medicina, chimie, psihologie, business, finance, HR, marketing si sales. O abordare unica.
  • Cel mai bun content impachetat sub forma de show. Intensitatea a ceea ce am citit si vizionat pana la momentul seminarului a fost multiplicata de 8000 de ori. O sala de 8000 de oameni care aplauda la fiecare jumatate de ora!

De la Landor am invatat sa fim foarte buni in branding. De la Tony Robbins am invatat sa fim OUTSTANDING.
Multumesc, Horia George Szabo & Istvan Hutton. Noi, ‪#‎inoveo‬, vom fi mai buni datorita voua.

Orice antreprenor, marketer sau coach trebuie sa fie Relevant si Diferentiator si sa livreze Coerent si Consecvent. Ma refer atat la brandul personal, cat si la cel comercial. Sa faca branding cu cei care fac asta de cel putin 9 ani pentru ca acestia au facut sute de proiecte de branding si stiu cum sa abordeze o situatie sau alta. Proactiv, nu reactiv. ????

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from De ce e Tony Robbins un brand?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from De ce e Tony Robbins un brand?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from De ce e Tony Robbins un brand?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from De ce e Tony Robbins un brand?

Citeste tot articolul