De ce am nevoie de metodologie?

Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie.

Ce e metodologia asta?

De ce am nevoie de ea cand eu vreau sa stiu doar pretul?

Metodologia cuprinde si oferta de pret, insa mai mult decat atat ea este descrierea in detaliu a procesului de branding. Aceasta cuprinde etape, activitati, timing si buget. Ea este presarata de case study-uri care nu pot fi trimise pe email de cele mai multe ori.

De ce nu e suficienta oferta de pret? Oferta de pret este ultimul slide al unei prezentari de metodologie si sumarizeaza etapele, timingul si bugetul. Daca treci prin detaliile fiecarei etape (adica activitatile), intelegi de ce dureaza atat si de ce costa atat. Diferentele de la un client la altul, de la o nevoie la alta sunt semnificative. Exemplu de diferente pentru o etapa.

Analiza si audit:
– interviuri interne 2 sau 15?
– interviuri externe 5 sau 30?
– audit al materialelor existente B2B sau B2C sau si B2B si B2C
– audit vizual offline 3 sau 10 competitori?
– audit online 3 sau 10 competitori?
– audit comunicare 3 sau 10 competitori?
– audit naming 3 sau 10 competitori?
– audit consumator calitativ? local? regional? national?
– audit consumator cantitativ? local? regional? national?
– audit merchandising 1 sau 5 magazine?
– audit merchandising 1 sau 3 retele magazin?
– audit ambiental pentru birou? magazine?

Un alt aspect, nu trimitem metodologia pe mail. De ce? Pentru ca ea trebuie explicata, nu citita. Daca vrei sa o primesti pe email, o vom face, dar numai dupa intalnire. Sa nu crezi ca nu avem ce face timpul. Chiar ducem lipsa de el, dar e important sa prezentam fizic. Daca nu esti deschis sa aloci timp, inseamna ca nu apreciezi metoda noastra si asta inseamna ca nu ne vom intalni pe proiect de aceasta data.

Daca apreciezi insa intalnirea cu noi, da-ne acum un email la hello@inoveo.ro pentru a stabili o intalnire.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul