Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Începe Cel Mai Promiţător Brand Românesc, Ediţia a V-a!

 

Cel Mai Promițător Brand Românesc, prima competiție adresată brandurilor locale, ajunge la ediția a cincea. La final, câștigătorul va beneficia de un program de branding gratuit. De acum, competiția are o noua secțiune adresată start-up-urilor, ca urmare a solicitărilor venite de la tinerii antreprenori. Cei interesați se pot înscrie completând formularul de pe www.celmaipromitatorbrand.ro.

Prima ediție a fost de test, iar de la a doua am început să ne apropiem de brandurile românești tot mai mult. Marele câștig al celor implicați, participanți și organizator deopotrivă, a fost că am învățat împreuna limbajul brandingului. Mulți dintre participanți ne-au devenit, in timp, parteneri. Ei ne-au învățat să ne descoperim abilitatea de a face branding pe înțelesul lor, iar noi le-am insuflat încrederea în dezvoltarea copilului lor – brandul. Relația noastră a crescut pe principiul pașilor mici și siguri. Vreau să-și amintească de noi ca de prima lor învățătoare.” – spune Dochița Zenoveiov, Seed Consultants, inițiator program.

Edițiile anterioare au fost jurizate de Niels Schnecker, Emma Beckman, Elena Cristian, Dan Tudoroiu, iar participanții au fost din diverse sectoare: alimentar, farmaceutic, comerț, textile, artă și cultură, mobilier, IT&C sau turism. Producătorul pastilelor Voseptol, șosetele Ciserom, Librăriile Alexandria și rețeaua Animax au fost câștigătorii primelor patru ediții. “Încă de la primele sesiuni de lucru cu Seed Consultants am înțeles că am câștigat partenerul potrivit. Încurajăm toate companiile românești să se înscrie în competiție pentru a-și înțelege mai bine propriul brand și consumatorii.” – a declarat Adriana Aruxandei, Finance & Administration Manager, Animax.

Cel Mai Promițător Brand Românesc este o platformă pentru antreprenorii români. Obiectivul este susținerea brandurilor românești și promovarea brandingului. Din portofoliul Seed Consultants fac parte branduri precum: Aliphia, Andu, Angst, Animax, Austral, Ciserom, Cool, Conferinta Progresiv, EduMagazin, Kooperativa, Novatik, Petrom, Radio ZU, Ruukki Romania, Siveco, Scandia Food, Volksbank.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Citeste tot articolul