Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

În această vară, Cel Mai Promiţător Brand Românesc ajunge la a 3-a ediţie!

 

Agenţia de branding și design Seed Consultants lansează a treia ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată afacerilor românești la finalul căreia o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit.

Această ediţie aduce un element nou, distinctiv, reprezentat de Medalia Cel Mai Promiţător Brand Românesc. Ea reprezintă recunoaşterea şi aprecierea adusă de juriul competiţiei unor branduri româneşti cu potenţial mare de dezvoltare. Beneficiul major îl reprezintă expunerea în media, un element important pentru creșterea favorabilităţii în faţa altor branduri. Dintre participanţi, Medalia poate fi acordată câte unui brand din fiecare categorie. Medaliaţii vor putea utiliza distincţia pe ambalaj, pe website şi în alte materiale de comunicare.

Companiile româneşti se pot înscrie în competiţia pentru un program de branding gratuit prin completarea formularului de aplicare de pe site-ul oficial, www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro, chiar începând cu săptămâna curentă. Considerăm că împărtăşind puţin din expertiza Seed, am contribuit nu numai la dezvoltarea brandului uneia dintre cele mai sustenabile afaceri autohtone din industria producţiei de şosete, ci şi la dezvoltarea brandului de ţară al României. Numai aşa brandurile româneşti se vor alinia la cerinţele pieţelor externe în ceea ce priveşte imaginea companiei şi vor ajunge mai uşor pe rafturile supermarketurilor şi în inimile consumatorilor din ţară şi din afara acesteia, a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

La cea de-a doua ediţie a programului, Ciserom a fost ales Cel Mai Promiţător Brand Românesc, beneficiind de expertiza echipei Seed Consultants în revitalizarea brandului.  Împreună am parcurs etapele: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand şi a unei noi poziţionări pentru brandul de produs, dezvoltarea identităţii vizuale şi package. Câştigarea premiului Cel Mai Promiţător Brand Românesc a fost de mare ajutor pentru Ciserom. Simţeam cu toţii că ne lipseşte ceva, însa o perspectivă exterioară companiei ne-a ajutat să înţelegem exact care erau problemele cu care ne confruntam la nivel de marketing. Programul de branding a fost unul întâmpinat cu bucurie de către Ciserom, iar întâlnirile şi workshopurile pe care le-am dezvoltat împreună cu consultanţii de la Seed ne-au condus tot mai clar către ideea că acest parteneriat va continua pe termen lung, a declarat Constantin Ispir, director general Ciserom.

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants,  partener exclusiv Landor Associates în Romania. Obiectivul acestui program este (1) să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri şi (2) susţinerea dezvoltării brandurilor româneşti de valoare. Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

Citeste tot articolul