Andu

Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants

 

Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive.

Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand si valorile: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ, sanatos si protector.

Designerii Seed au plecat de la ideea ca ANDU, bazandu-se pe calitatea incontestabila a produselor, are toate atu-urile sa devina un lovemark. Logo-ul inglobeaza un simbol intuitiv, memorabil si prietenos, acela al unui elefant, care devine cel mai bun prieten, care te insoteste in fiecare zi si te impulsioneaza sa adopti un stil de viata sanatos, sa faci miscare, sa te bucuri de energia pe care ti-o ofera sportul si natura. Noua identitate vizuala pastreaza o legatura cu cea precedenta prin culoarea rosie, dar aduce si elemente noi si diferentiatoare prin introducerea fontului prelucrat si a simbolului.

Suntem mandri de relansarea ANDU pentru ca am intalnit in aceasta companie din Sibiu oameni demni si curajosi care au renuntat la visul american si au ramas in tara sa-si duca mai departe visul romanesc – acela al unui business de familie sanatos, cu mare potential, dar si cu multe responsabilitati. Interventia noastra reprezinta tocmai trecerea ANDU de la produs la brand, de la un trening de bumbac la un mod de viata. – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Odata cu noua identitate, Seed a dezvoltat si conceptul de retail creand o experienta ambientala inca de la intrare: un hub prin care intra sportivii pe stadion, muzica ambientala antrenanta, prezentarea articolelor pe anumite criterii, dezvoltarea designului vitrinei in functie de sezonalitatea produselor.

Colaborarea cu Seed a fost una extrem de eficienta intrucat au inteles ce vrem, au stiut cum sa extraga informatia de la noi si au translatat-o la nivel grafic. Noi stim unde vrem sa ajungem cu business-ul, ei ne-au aratat cum s-o facem din punct de vedere strategie si imagine. Iar primele feedback-uri le vedem in reactia clientilor nostri fideli si, evident, in vanzari.– declara Alexandru Hanea, Director Marketing si Vanzari.

Mai multe detalii despre programul de branding pentru ANDU: http://seed-consultants.ro/andu/

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul