INAPOI

Andu

Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants

 

Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive.

Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand si valorile: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ, sanatos si protector.

Designerii Seed au plecat de la ideea ca ANDU, bazandu-se pe calitatea incontestabila a produselor, are toate atu-urile sa devina un lovemark. Logo-ul inglobeaza un simbol intuitiv, memorabil si prietenos, acela al unui elefant, care devine cel mai bun prieten, care te insoteste in fiecare zi si te impulsioneaza sa adopti un stil de viata sanatos, sa faci miscare, sa te bucuri de energia pe care ti-o ofera sportul si natura. Noua identitate vizuala pastreaza o legatura cu cea precedenta prin culoarea rosie, dar aduce si elemente noi si diferentiatoare prin introducerea fontului prelucrat si a simbolului.

Suntem mandri de relansarea ANDU pentru ca am intalnit in aceasta companie din Sibiu oameni demni si curajosi care au renuntat la visul american si au ramas in tara sa-si duca mai departe visul romanesc – acela al unui business de familie sanatos, cu mare potential, dar si cu multe responsabilitati. Interventia noastra reprezinta tocmai trecerea ANDU de la produs la brand, de la un trening de bumbac la un mod de viata. – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Odata cu noua identitate, Seed a dezvoltat si conceptul de retail creand o experienta ambientala inca de la intrare: un hub prin care intra sportivii pe stadion, muzica ambientala antrenanta, prezentarea articolelor pe anumite criterii, dezvoltarea designului vitrinei in functie de sezonalitatea produselor.

Colaborarea cu Seed a fost una extrem de eficienta intrucat au inteles ce vrem, au stiut cum sa extraga informatia de la noi si au translatat-o la nivel grafic. Noi stim unde vrem sa ajungem cu business-ul, ei ne-au aratat cum s-o facem din punct de vedere strategie si imagine. Iar primele feedback-uri le vedem in reactia clientilor nostri fideli si, evident, in vanzari.– declara Alexandru Hanea, Director Marketing si Vanzari.

Mai multe detalii despre programul de branding pentru ANDU: http://seed-consultants.ro/andu/

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul