Andu

Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants

 

Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive.

Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand si valorile: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ, sanatos si protector.

Designerii Seed au plecat de la ideea ca ANDU, bazandu-se pe calitatea incontestabila a produselor, are toate atu-urile sa devina un lovemark. Logo-ul inglobeaza un simbol intuitiv, memorabil si prietenos, acela al unui elefant, care devine cel mai bun prieten, care te insoteste in fiecare zi si te impulsioneaza sa adopti un stil de viata sanatos, sa faci miscare, sa te bucuri de energia pe care ti-o ofera sportul si natura. Noua identitate vizuala pastreaza o legatura cu cea precedenta prin culoarea rosie, dar aduce si elemente noi si diferentiatoare prin introducerea fontului prelucrat si a simbolului.

Suntem mandri de relansarea ANDU pentru ca am intalnit in aceasta companie din Sibiu oameni demni si curajosi care au renuntat la visul american si au ramas in tara sa-si duca mai departe visul romanesc – acela al unui business de familie sanatos, cu mare potential, dar si cu multe responsabilitati. Interventia noastra reprezinta tocmai trecerea ANDU de la produs la brand, de la un trening de bumbac la un mod de viata. – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Odata cu noua identitate, Seed a dezvoltat si conceptul de retail creand o experienta ambientala inca de la intrare: un hub prin care intra sportivii pe stadion, muzica ambientala antrenanta, prezentarea articolelor pe anumite criterii, dezvoltarea designului vitrinei in functie de sezonalitatea produselor.

Colaborarea cu Seed a fost una extrem de eficienta intrucat au inteles ce vrem, au stiut cum sa extraga informatia de la noi si au translatat-o la nivel grafic. Noi stim unde vrem sa ajungem cu business-ul, ei ne-au aratat cum s-o facem din punct de vedere strategie si imagine. Iar primele feedback-uri le vedem in reactia clientilor nostri fideli si, evident, in vanzari.– declara Alexandru Hanea, Director Marketing si Vanzari.

Mai multe detalii despre programul de branding pentru ANDU: http://seed-consultants.ro/andu/

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Andu

Citeste tot articolul