INAPOI

Branding si dopamina

Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt terminatiile neuronului. La celalalt capat, se afla o fibra lunga numita axon. Axonul se conecteaza cu alti 10,000 de neuroni. La jonctiunea dintre cei doi neuroni se afla sinapsa. Aceste sinapse actioneaza ca niste porti, regularizand fluxul de informatii din interiorul creierului. Niste substante chimice speciale numite neurotransmitatori intra in sinapse si modifica fluxul semnalelor.

Neurotransmitatorii sunt dopamina, serotonica si noradrenalina. Acestia ajuta la controlarea curentului de informatii care se misca prin multitudinea de cai ale creierului. Acestia ne influenteaza puternic starile sufletesti, emotiile, gandurile si starea de spirit.

Dopamina este substanta placerii. Brandurile se folosesc de ea cel mai des. Ea poate fi stimulata de 5 factori: mancare, ideea de nou, concepte din metalul coelctiv (presedinte, bunica, mama), sex si bani. Daca am urmari pauzele publicitare, am observa cu ochiul liber cum se ajuta brandurile de unul dintre acesti factori pentru a crea placere in favoare brandului advertizat.

Daca vrei si tu sa te folosesti de aceste tehnici pentru brandul tau, da-ne un email la hello@inoveo.ro sa ne intalnim.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Branding si dopamina

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Branding si dopamina

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Branding si dopamina

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Branding si dopamina

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.