American Design Awards

Seed Consultants castiga un nou premiu la American Design Awards, cu rebranding-ul Scandia Food

 

De doua ori castigatoare in cadrul acestei competitii, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, devine singura agentie de branding din plan local cu 2 premii oferite de competitia bianuala internationala de design, care se desfasoara in Statele Unite ale Americii.

“Este pentru a doua oara cand Seed primeste o distinctie din partea American Design Awards, ceea ce vine sa ne confirme inca odata gandirea strategica si creativitatea echipei noastre. Suntem foarte mandri de aceasta reusita, mai ales ca rebranding-ul Scandia Food este un proiect de suflet pentru noi, in care am investit mult timp si multa pasiune, facand echipa cu clientul si incercand sa cream impreuna un brand reprezentativ”, spune Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
Performanta este cu atat mai mare cu cat in competitie au fost inscrise peste 1500 de lucrari din intreaga lume, iar Seed s-a situat pe locul 3 la sectiunea Logo Design. Criteriile care au stat la baza jurizarii au fost creativitatea si eficienta in a comunica mesajul dorit audientelor.

Kevin Javid, Chairman & Executive Vice President American Design Awards, declara ca “ori standardele de design sunt din ce in ce mai ridicate, ori designerii duc creativitatea dincolo de limite. Au fost atat de multe proiecte impresionante de design, incat juriului i-a fost foarte greu sa aleaga dintr-un numar asa de mare de lucrari foarte bune”.

Programul de rebranding al Scandia Food a fost desfasurat in 2010 de echipa Seed & Landor, de-a lungul unei perioade de 8 luni, fiind unul dintre cele mai complexe procese de rebranding corporatist din Romania. Noua identitate vizuala Scandia Food reda esenta brandului “Viata plina de savoare” prin utilizarea simbolului cornului abundentei, un icon folosit din cele mai vechi timpuri, reinterpretat grafic pentru a reda diversitatea de produse, forme si gusturi, eliberarea de simturi si emotii, deci insasi savoarea vietii.

Distinctia American Design Awards este oferita agentiei Seed Consultants pentru a doua oara de catre juriul prestigioasei competitii, dupa ce in 2009 a fost premiata pentru identitatea brandului media GSP TV, din portofoliul INTACT Media Group.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants & Landor a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Emma Beckmann – Corporate Consultant, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Vladimir Martinus – Project Manager, Catalina Vulpe – Project Executive, Raluca Beldiman – Brand Designer, Marina Beldiman – Brand Designer si Tony Lyons – Associate Design Director. Din partea Scandia Food au participat Robert Redeleanu – CEO, Andreea Teodorescu – Marketing Manager, Alexandra Bucur – Brand Manager, Andreea Ursulescu – Junior Brand Manager.

American Design Awards (ADA) este una dintre cele mai renumite competitii de design internationale si cel mai cunoscut concurs independent de design. Organizatia a fost infiintata in anul 2000 de catre o echipa de profesionisti in design. Competitia bianuala de design cuprinde 22 de categorii a cate trei premii si este una dintre cele mai prestigioase competitii la nivel mondial.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from American Design Awards

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from American Design Awards

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from American Design Awards

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from American Design Awards

Citeste tot articolul