Am deschis sezonul de rebranding in turism

Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile transilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan.

Rezultatele auditului au permis specialistilor de branding de la INOVEO sa defineasca esenta brandului Conacul Archia – prima familie de boieri contemporani. Familia Szabo este catalizatorul brandului Conacul Archia. Ea da suflet si culoare intregii experiente ospitaliere din momentul cautarii vacantei pe internet, pana in momentul in care pleci de acolo. Provocarea echipei a constat in transpunerea combinatiei dintre vechi si nou in identitatea lor vizuala. Designerii au pornit de la ideea logo-ului sub forma unei monograme, traducand insemnele unei familii de nobili. Cu toate acestea, reprezentarea s-a realizat intr-un stil modern, urban, cu caractere hand-painted, sugerand tocmai imbinarea celor doua directii esentiale: valori stravechi din zona recuperate si readuse in atentia turistului de azi si tehnologia ce sustine si da nota contemporana business-ului. Cromatica alb-negru trimite cu gandul la trecut, lasand ca imaginile din prezent sa dea culoare brandului.

“Povestea Conacului Archia este despre familia Szabo, despre cei care i-au inspirat in trecut, despre oameni de azi care le trec pragul, este despre ideea de frumos romanesc studiat si despre cum iti poti construi propriul destin. Desi e un business tanar, Conacul Arhia aduce in urban mostenirea culturala, astfel viata conacului din 2016 este diferita de cea a conacului clasic din 1900. E cu detalii de istorie si povesti, dar si cu contradictii care lovesc prin sinceritate: rezervare facuta pe tableta versus spaitul bunicii de la micul dejun, camere dotate cu LCD versus plimbarea cu calul in manej. Ne place sa credem ca adevarata sansa a Romaniei sta in puterea de a rafina branduri romanesti precum Conacul Archia si alte branduri de destinatii turistice romanesti unice. Doar asa vom reusi sa construim un brand de tara veritabil, iar familia Szabo e un exemplu in acest sens.” – declara Dochita Zenoveiov, Brand Inovator @ INOVEO.

Procesul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doua luni si a cuprins etapele analiza de brand (incluzand si cercetarea Antz), platforma de brand, identitate vizuala, implementare, manual de brand, dezvoltare website. Echipa care a participat la proces a fost compusa: (1) din partea agentiei: Dochita Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghita, Valentin Ludu, Alina Tudor, Bogdan Popovici, Sabina Leonte si Stefan Bogdan Gheorghe si (2) din partea clientului: Horia Szabo, Virginia Szabo Sorin Szabo. Detalii despre proiect aici.

Echipa INOVEO a dezvoltat peste 200 de proiecte de branding si rebranding pentru antreprenorii locali folosind metodologia de inspiratie Landor. Principalele servicii oferite sunt: audit de brand, platforma de brand, naming, packaging, identitate vizuala, comunicare de brand, online branding. Ne plac antreprenorii care isi iubesc brandurile mai mult decat masinile pe care le conduc si investesc in viitorul brandului lor. Lucram cu antreprenorii deschisi care cred ca brandul este o importanta carte de vizita pentru profitul businessului lor.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Am deschis sezonul de rebranding in turism

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Am deschis sezonul de rebranding in turism

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Am deschis sezonul de rebranding in turism

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Am deschis sezonul de rebranding in turism

Citeste tot articolul