INAPOI

Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, permitandu-i utilizatorului sa interactioneze mai usor cu aplicatia ta.

Pentru a fi inteles corect, animatia web nu trebuie confundata cu animatia cinematografica. Spectrul sub care este definit acest termen poate varia de la a face un buton sa “tremure” atunci cand faci clic, cum se face tranzitia de la o pagina la alta pana la proiectarea unui joc complex.

Termenul de animatie web include in general multe metode diferite de a forma o animatie. Printre aceste metode, le regasim pe cele mai cunoscute: CSS si JavaScript. Ca atare, animatia web modifica o proprietate pe o perioadă de timp. De exemplu, acestea pot include si schimbarea opacitatii sau a culorii unui obiect.

Animatiile simple pot fi moduri de ghidare numai bune pentru a ajuta utilizatorii sa inteleaga ce butoane trebuie sa faca clic sau unde sa mearga mai departe. Unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare la definirea animatiilor este durata unei actiuni: cat timp ii ia unui obiect sa se miste sau sa se transforme. Desi poate parea simplu, obtinerea corecta a timpului poate fi de multe ori dificila. O animatie rapida poate fi brusca si socanta in timp ce una lenta plictiseste utilizatorul.

Intr-o nota finala, expun un trend al anului 2021 foarte raspandit in web design: 3D and Depth Effect. O creștere 3D, de la fonturi la imagini. Adancimea (cunoscuta ca si pespective) si senzatia total captivanta creata 3D atrag utilizatorii din ce in ce mai mult dat fiind si popularitatea in crestere a virtual reality.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.