INAPOI
Scris de Dochita Zenoveiov

OUG130 pentru antreprenori

Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului.

Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani?

IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, si brandingul poate fi incadrat aici. Poti sa-ti desfasori activitatea daca nu ai un nume bun? O carte de vizita? O prezentare comerciala buna? Un website? Un brand outstanding cu o identitate vizuala aliniata la 2020 (logo, culori, imagerie si supergraphic) si un kit de brand bun muncesc pentru tine si concureaza cu orice brand global in tara sau pe plan international.

IMM-urile afectate + neafectate pot face branding pe Investitii, adica bani pentru brand care dezvolta businessul. Investesti in brand o data in viata.

Pana acum antreprenorii s-au dotat cu linii de productie, ambalare, ERPuri, CRMuri pentru eficientizare. De acum investesc in brand pt ca aici pot face diferenta.

La ce te ajuta un brand?
Ofera incredere
Creeaza leaduri
Te reprezinta si in absenta ta
Aduce profit: un tricou no-name e 20ron, un Gucci e 500euro

INOVEO face branding, Contacteaza-ne

Despre OUG: Ziarul Financiar

Pls share sa ajunga la cine trebuie. Mersi.

#branding #OUG130 #inoveo

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.