INAPOI

Securitatea website-ului tau

Securitatea website-ului si a informatiilor stocate pe server este o problema cu care se confrunta toata lumea zilnic.

Nu exista o solutie care sa rezolve toate probleme si sa iti ofere protectie 100%, dar sunt lucruri pe care le putem face care sa faca spargerea site-ului mult mai dificila:

1. Folositi parole dificile cu cifre, litere mici si mari si simboluri. Parolele simple pot fi sparte in minute sau ore prin metodada „brute-force” unde un calculator destul de puternic incearca combinatii de caractere pana gaseste parola corecta sau in unele cazuri pur si simple sunt ghicite. Paroele de genul: 123456, password, welcome, qwerty sau informatii personale (nume, oras, an de nastere, etc) trebuie evitate.

2. Faceti update la website si plugin-urile folosite in acesta. Majoritatea problemelor de securitate majore pot fi rezolvate daca mentineti la zi website-ul. Acesta este unul din motivele principale de cere de la dezvoltatori website-ului mentenata lunara.

3. Instalati un certificat SSL si folositi encriptie HTTPS. Un SSL confirma faptul ca website-ul este capabil sa trimita informatiile criptate inainte si inapoi intre server si vizitator prin protocolul HTTPS. Website-urile care nu au un certificat SSL sunt tratate de catre browsere ca fiind nesigure si chiar pot fi taxate in rezultatele de cautare din Google.

4. Parolele si informatiile private nu trebuie tinute in format text in baza de date. Stocati-le intr-un format hashed (encriptate) pentru a preveni ca acestea sa fie furate de catre hackeri.

5. Preveniti ca vizitatorii sa uploadeze fisierele lor. Formularele care permit upload-ul de fisiere sunt automat o vulnerabilitate. Daca totusi este necesar, limitati tipul de fisiere (ex. JPG pentru poze) si dimensiunea permisa.

Acestea sunt 5 din lucrurile pe care le puteti face pentru creste securitatea website-ului, dar cu siguranta se pot face mult mai multe. Razboiul dintre hackeri si securitatea de pe net este intr-o continua evolutie. Nu ramaneti in urma!

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Securitatea website-ului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Securitatea website-ului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Securitatea website-ului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Securitatea website-ului tau

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.