INAPOI

Office training

Training-ul la birou vine cu beneficii mari angajatilor si firmei.

Dan Platon
Pentru mine, training-ul primit de la Valentin m-a ajutat sa ma organizez mult mai bine prin punerea in practica a conceptelor de time management. Intreaga echipa a ajuns astfel sa se sincronizeze iar chimia grupului a crescut. Prin eficientizarea timpului obtinem un cod optimizat iar revizuirile ulterioare vor fi mult mai usor de implementat.

Un alt atu din punctul meu de vedere este pregatirea individuala alaturi de un mentor si interactiunea live in comparatie cu solutiile de moda veche cum ar fi cartile sau chiar tutorialele video.

Marius Chiriac
Problema cea mai mare pentru continuarea studiilor sau invatarea de lucruri noi este lipsa timpului. Cu training la birou am reusit sa fim de multe ori mai eficienti decat daca am fi mers la cursurile facute de una din companiile care se ocupa de educatie specializata, cum am mai facut in trecut. Nu am mai pierdut ore pe drum in Bucuresti si cursurile au fost personalizate pentru nevoile noastre.

Valentin a reusit sa impresioneze prin modul in care ne explica cum sa facem lucrurile. Orice problema o rezolvam impreuna si informatiile noi au fost organizate in asa fel incat au fost usor de inteles si aplicat in situatii reale.

Combinand exercitii simple in care sa intelegem noile elemente de dezvoltare si programare a unui website cu munca la proiecte interne INOVEO am reusit sa invatam rapid si eficient. Nu ne-am concentrat doar pe training de ci si pe moduri de organizare a proiectelelor si consolidare a elementelor considerate „best practice”.

Fara acest training crearea website-ului INOVEO nu ar fi fost posibila. De la dezvoltarea unei teme personalizate la scrierea de cod Javascript eficient folsind ECMAScript 6, am reusit sa cream o imagine mai buna pentru companie si ne permite sa dezvoltam website-uri mai bune, mai frumoase, mai performante si intr-un timp mai scurt pentru clientii nostri.

Adrian Stalinescu
De mic pot zice ca mi-a placut si imi place sa descopar si sa invat lucruri noi, mai ales in domeniul tehnologiei. Educatia traditionala a fost insa pentru mine adversarul cu care m-am luptat mai bine de 12 ani din viata. Nu mi-a placut, pur si simplu, si asta datorita modului in care informatiile respective ajungeau catre mine. Acum, am trecut si printr-o facultate unde am descoperit un alt tip de educatie, cea non-formala, care m-a atras si m-a facut interesat sa vreau sa cunosc mai mult.

Ce este defapt educatia? Aceasta reprezinta informatiile pe care le dobandim pe parcursul vietii si este un proces continuu de dezvoltare. Modul acesta de dezvoltare l-am analizat atat la generatia mea, cat si generatiile mai noi si am observat cum trendul se indreapta in directia aceasta, non-formala. Un exemplu de educatie non-formala in viata personala poate fi citirea unei carti, fie aceasta de stiinta, dezvoltare personala sau oricare alt tip, iar la locul de munca ar fi trainingurile.

Un astfel de training am avut recent, pe partea de dezvoltare software, sustinut de Valentin Ludu aici la INOVEO, unde acesta a venit in fiecare luni timp de 4 saptamani pentru a ne arata tehinci noi de optimizare a modului in care lucram cu tehnologiile specifice programarii web. Pe durata acestuia am implementat modificarile respective pe site-ul INOVEO si deja se vad imbunatatirile aduse!

Astfel de training-uri sunt benefice pentru a ne mentine actualizati cu informatiile si modificarile ce apar, mai ales in domeniul IT si nu numai.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Office training

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Office training

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Office training

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Office training

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.