LUMINOS
Când vine vorba de ambalaje, culoarea este una dintre cele mai importante componente pentru atragerea cumpărătorilor. Vizibil de la o distanță mai mare decât alte elemente, cum ar fi copia, ilustrațiile sau grafica, este adesea unul dintre primele lucruri pe care oamenii le observă. Dacă produsul dvs. are culori vii, inspirați-l din acesta. Utilizați accente ale culorilor luminoase din ambalaj. Faceți-o să iasă în evidență. Păstrați-o simplu, încercați să folosiți contrastul și să testați opțiunile de culoare diferite până când găsiți soluția perfectă.
JUCAUS
Designul de ambalaje este ceva care cred că este cu adevărat inspirator. Este atât de distractiv să vezi cum designerii folosesc creativitatea lor pentru a veni cu un ambalaj atrăgător în mijlocul unui zgomot vizual atât de mare. Dacă aveți ocazia de a vă juca cu ambalajul, luați-l. Este mai distractiv când te distrezi!
SPUNE O POVESTE
Dacă puteți spune o poveste cu ambalajul dvs., vă faceți o favoare uriașă. Oamenii iubesc poveștile și le place să descopere informații care nu ar putea fi altfel. Modul în care un produs este ambalat poate crea o poveste dinamică și interesantă despre marca dvs., bazându-vă pe o multitudine de caracteristici. Acestea includ designul în sine, forma și mărimea și caracteristicile tehnice, precum și copia utilizată pe ambalaj. Alegeți cel mai important lucru absolut pe care doriți să îl cunoașteți clienții despre produsul dvs. Aceasta ar trebui să fie elementul central al designului dvs.
FA-L VERSATIL
Să presupunem că acest articol este un produs. Nu pot decât să am o singură aromă a articolului de blog al Luminitei despre celebrul blog, dar în viitor aș vrea să creez articolul Luminita Infamous Typo și articolul despre Luminita’s Awesome Ways to Design. Trebuie să faceți un design care va fi modificat cu ușurință pentru a se potrivi noilor variații ale acestui produs.
FOLOSESTE MODELE
Modelele pot fi o modalitate ușoară de a iesi în evidență în proiectarea ambalajelor și, cu o varietate de moduri de implementare, este greu să reziste unui model bine conceput. Puteți utiliza modelul dvs. pentru a păstra consistența mărcii. O companie care dezvoltă bunuri fizice are o mulțime de potențial în a încorpora modelele lor de marcă. Acesta este un mod simplu de a construi recunoașterea mărcii și menține coerența mărcilor. Vizitatorul dezvoltă un sentiment mai profund de recunoaștere a mărcii atunci când vede modelul aplicat.
NU TE FERI DE SIMPLICITATE
Unele ambalaje sunt prea complicate. Uneori simplitatea este cheia. Cu cat cineva intelege mai repede un produs sau un mesaj, cu atat mai mare este sansa de a-l vinde pe el. De asemenea, simplitatea aduce un plus de modernitate pachetului.
Autor: Luminita Dumitrache