SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

LUMINOS

Când vine vorba de ambalaje, culoarea este una dintre cele mai importante componente pentru atragerea cumpărătorilor. Vizibil de la o distanță mai mare decât alte elemente, cum ar fi copia, ilustrațiile sau grafica, este adesea unul dintre primele lucruri pe care oamenii le observă. Dacă produsul dvs. are culori vii, inspirați-l din acesta. Utilizați accente ale culorilor luminoase din ambalaj. Faceți-o să iasă în evidență. Păstrați-o simplu, încercați să folosiți contrastul și să testați opțiunile de culoare diferite până când găsiți soluția perfectă.

JUCAUS

Designul de ambalaje este ceva care cred că este cu adevărat inspirator. Este atât de distractiv să vezi cum designerii folosesc creativitatea lor pentru a veni cu un ambalaj atrăgător în mijlocul unui zgomot vizual atât de mare. Dacă aveți ocazia de a vă juca cu ambalajul, luați-l. Este mai distractiv când te distrezi!

SPUNE O POVESTE

Dacă puteți spune o poveste cu ambalajul dvs., vă faceți o favoare uriașă. Oamenii iubesc poveștile și le place să descopere informații care nu ar putea fi altfel. Modul în care un produs este ambalat poate crea o poveste dinamică și interesantă despre marca dvs., bazându-vă pe o multitudine de caracteristici. Acestea includ designul în sine, forma și mărimea și caracteristicile tehnice, precum și copia utilizată pe ambalaj. Alegeți cel mai important lucru absolut pe care doriți să îl cunoașteți clienții despre produsul dvs. Aceasta ar trebui să fie elementul central al designului dvs.

FA-L VERSATIL

Să presupunem că acest articol este un produs. Nu pot decât să am o singură aromă a articolului de blog al Luminitei despre celebrul blog, dar în viitor aș vrea să creez articolul Luminita Infamous Typo și articolul despre Luminita’s Awesome Ways to Design. Trebuie să faceți un design care va fi modificat cu ușurință pentru a se potrivi noilor variații ale acestui produs.

FOLOSESTE MODELE

Modelele pot fi o modalitate ușoară de a iesi în evidență în proiectarea ambalajelor și, cu o varietate de moduri de implementare, este greu să reziste unui model bine conceput. Puteți utiliza modelul dvs. pentru a păstra consistența mărcii. O companie care dezvoltă bunuri fizice are o mulțime de potențial în a încorpora modelele lor de marcă. Acesta este un mod simplu de a construi recunoașterea mărcii și menține coerența mărcilor. Vizitatorul dezvoltă un sentiment mai profund de recunoaștere a mărcii atunci când vede modelul aplicat.

NU TE FERI DE SIMPLICITATE

Unele ambalaje sunt prea complicate. Uneori simplitatea este cheia. Cu cat cineva intelege mai repede un produs sau un mesaj, cu atat mai mare este sansa de a-l vinde pe el. De asemenea, simplitatea aduce un plus de modernitate pachetului.

Autor: Luminita Dumitrache

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

Citeste tot articolul