INAPOI

Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Manipuland de multe ori blocuri mari de cod, o modalitate simpla de a evita greselile repetand codul de mai multe ori este folosirea unui shortcode.

Un shortcode WordPress este o bucatica de cod dinamica si reutilizabila, infasurata in paranteze patrate. Aceste coduri scurte permit inserarea cu usurinta a functiilor specific WordPress sau ale unui plugin in orice postare personalizata sau widget.

Format Shortcode este unul simplu de tinut minte:
[cod scurt]

Utilizarea codurilor scurte permite ca formatul de bază [paranteze] sa poata fi „extins” în mai multe moduri, permitand personalizarea sau adaugarea de informatii suplimentare, precum urmatorele:

[shortcode] <a href=”https://inoveo.ro/”> Conținut HTML </a> [/ shortcode]
[shortcode] Unele texte [another-shotcode] mai mult text [/ shortcode]

Codurile scurte sunt, de asemenea, flexibile. Pentru o personalizare suplimentară, shortcode-urile pot fi extinse folosind atribute ce permit adăugarea de fragmente de cod suplimentare:

[gallery id = "123" size = "medium"]

Codurile scurte WordPress sunt si vor ramane in continuare una dintre cele mai importante componente ale WordPress. Codurile scurte au redus semnificativ timpul acordat “debugging-ului” pentru a identifica unde este greseala si de cate ori trebuie modificat. Simplificare lucrurilor in dezvoltarea web ramane pentru multi un obicei de exersat.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.