Scris de Victor Calomfir

Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Alaturi de logo/logotype, supergraphic, layout, paleta cromatica, familia de fonturi si iconografie, imageria isi are rolul ei bine definit in crearea unei identitati vizuale.

Ca vorbim de un stil intreg de fotografie sau de un set restrans de imagini specifice, asociate brandului, imageria are rol de asociere si functie de memorabilitate cu brandul.

Imageria de brand, stilul fotografic, poate fi functional sau emotional.

Cunoasterea si intelegerea stilurilor de fotografie ajuta la definirea si rafinarea identitatii vizuale in functie de nevoia avuta.

Astfel, stilul functional are rolul de a prezenta, de a arata produsul, serviciul sau sectorul de activitate in care brandul activeaza iar stilul emotional are rolul de induce sentimente si trairi. Emotiile asociate au rolul de a apropia privitorul de brand.

Fiind parte componenta a identitatii vizuale, imageria trebuie aliniata vizual cu aceasta. Pentru unitate, imaginile vor fi aliniate intre ele compozitional si cromatic.

Lipsa unui stil fotografic, compozitional, cromatic si emotional il poate deruta pe cel ce interactioneaza cu brandul si chiar se pot face asocieri nedorie si neplacute cu alte branduri.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Read More... from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Read More... from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Read More... from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Read More... from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul