deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez.
In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, grija pentru semeni, performanta si precizia procedeelor agricole, a standardelor de depozitare si de distributie. Pornind de la aceste atribute, designerii INOVEO au optat pentru utilizarea unui font caligrafic, cursiv, sugerand atentia si priceperea care sunt necesare pentru a cultiva un produs bun. Cromatica folosita sporeste vizibilitatea pe produs datorita culorilor contrastante, iar simbolul descriptiv reprezinta un copac ce abunda de fructe, ingloband ideea de livada.
“DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura , de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti“
Procesul de branding a fost desfasurat pe parcursul a 2 luni si a inclus urmatoarele etape: analiza vizuala, platforma de brand, naming, identitate vizuala si branding online. Echipa care a participat la process a fost formata din: Dochita Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghita, Valentin Ludu si Sabina Leonte.