Sustinem produsele 100% romanesti

deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez.

In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, grija pentru semeni, performanta si precizia procedeelor agricole, a standardelor de depozitare si de distributie. Pornind de la aceste atribute, designerii INOVEO au optat pentru utilizarea unui font caligrafic, cursiv, sugerand atentia si priceperea care sunt necesare pentru a cultiva un produs bun. Cromatica folosita sporeste vizibilitatea pe produs datorita culorilor contrastante, iar simbolul descriptiv reprezinta un copac ce abunda de fructe, ingloband ideea de livada.

“DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura , de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti“

Procesul de branding a fost desfasurat pe parcursul a 2 luni si a inclus urmatoarele etape: analiza vizuala, platforma de brand, naming, identitate vizuala si branding online. Echipa care a participat la process a fost formata din: Dochita Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghita, Valentin Ludu si Sabina Leonte.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Sustinem produsele 100% romanesti

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Sustinem produsele 100% romanesti

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Sustinem produsele 100% romanesti

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Sustinem produsele 100% romanesti

Citeste tot articolul