Painea Borodinski de la Grain Trip

Pe post de madlena lui Proust

Azi, am fost oprita dupa 4 confcall-uri de dezvoltare de brand CHIAR de brandul insusi… Stiti cum iti sare inima din piept cand te trage un politist pe dreapta, chiar daca nu ai facut ceva?! Si cand iti cere documentele, incerci sa retraiesti intr-o secunda tot traseul, cautand ce-ai facut. Eu tocmai am fost trasa pe dreapta de o paine. Painea Borodinski de la Grain Trip.

Mi-am amintit de anii de studentie, de Moscova, de colegi, de profi, de camin, de orasele studentiei mele. Si asta gratie unui gest simplu, dar maret, al Valentinei Ion de la Grain trip care asta face zi de zi. Isi poarta clientii si iubitorii de paine adevarata prin toate colturile lumii. Cele 5 simturi ne fac sa cunoastem lumea, sa crestem prin cunoastere si sa ne desavarsim. Si daca un brand reuseste sa trezeasca emotie departe de locul acela, atunci antreprenorul din spatele brandului stie ca nu se trezeste degeaba la ora 5 dimineata si ca brandul are viata lunga.

Ce a reusit Grain Trip azi prin painea Borodinski este definitia brandului sanatos:
1. m-a oprit pentru o clipa din ceea ce faceam si mi-a adus pe langa supriza si produs, multa emotie (a deschis sertarele din anii care incepeau cu “1” nu cu “2”)
2. m-a plimbat de la Institutul Puskin la Iugo-zapadnaja de unde imi luam paine Borodinski si kefir
3. mi-a facut si o recomandare de consum scrisa de mana, mai stiti cum e sa scrii de mana? Si zicea asa la Pont: a se consuma cu peste sau vita sau pur si simplu unt. Mi-a adus in plus gust de bomboane, de ceai, de vecerinki, de miros de carte de biblioteca

Ce face un antreprenor pentru brandul sau?
1. asculta
2. creeaza
3. executa bine bine
4. ambaleaza idea si produsul
5. livreaza o experienta de brand.

Azi ma declar o victima a brandului si-mi place sa scriu despre un brand cand acesta reuseste sa ma duca dincolo de granitele functionale ale produsului. E posibil ca pentru un alt client painea facuta de Valentina Ion sa trezeasca alte si alte amintiri. Nu conteaza ce si cum. Conteaza ca te-a oprit din loc. Pentru ca eu, daca mai vreau sa ma intorc la studentie, stiu unde o gasesc.

Multumesc,
Valentina Ion pentru ca mi-ai facut asa o surpriza azi
echipa Grain Trip pentru tot ceea ce faceti
@DanielNicolae Innoship pentru ca ai fost o punte de legatura
@curierului dragut care a dus surpriza pana la destinatie
Inoveo Consultants team pentru ca ajutati la constructia brandurilor
@tuturor celor care cred in idei si construiesc relatii si comunitati prin branduri.

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul