INAPOI

Retail modern vs traditional

Dochita Zenoveiov va fi speaker la Retail Arena, cel mai mare eveniment de retail al toamnei. Vino sa o asculti pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton!

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. Surprinzator, nu doar retailerii moderni s-au aliniat la aceasta cerinta a pietei, ci si comerciantii traditionali, care au inteles ca nu pot castiga lupta daca nu tin pasul cu gigantii moderni.

Dochita Zenoveiov, expert branding si fondator al agentiei INOVEO, a explicat ce caracterizeaza in prezent retailul si FMGC-ul romanesti, din perspectiva serviciilor de branding si care vor fi tendintele.

Retailerii si producatorii romani sunt tot mai dispusi sa investeasca in proiecte de branding, iar acest lucru se reflecta in numarul de clienti din aceste domenii care apeleaza la serviciile Inoveo, spune Dochita Zenoveiov. Cresterea se observa si la nivelul pietei, alaturi de cererea pentru proiecte mai complexe.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.