Improspatarea brand-ului Galador

Seed Consultants improspateaza brandul Galador

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor in Romania, a realizat un proiect de branding pentru Galador, un brand de sapunuri exclusiv naturale, fabricate manual.

Galador este un brand mic, insa are o poveste mare in spate, fiind creat datorita pasiunii unui producator local din zona Sibiului fata de natura si elementele vegetale. Dintr-un hobby, ani de-a randul acesta a cercetat si experimentat formule si retete proprii de creare a unor sapunuri 100% naturale, fabricate “la rece”, care sa nu agreseze tenul precum produsele sintetice. In 2006, a lansat cu succes pe piata sapunurile fabricate manual sub marca Galador, acestea fiind comercializate doar in farmacii si magazine naturiste.

In 2009, proprietarul afacerii a decis crearea unui design de ambalaj atragator, care sa transmita calitatile si proprietatile naturale ale produselor si totodata modificarea designului structural al ambalajului, apeland la compania Seed Consultants. “Pentru ca cererea de pe piata era tot mai mare, aveam nevoie in primul rand de o solutie de ambalaj care sa-mi permita impachetarea rapida a sapunurilor, intrucat ambalarea se realizeaza manual, insa totodata doream sa fie percepute de catre consumatori calitatile naturale ale produselor inca din momentul in care acestea se aflau pe raft. Iar echipa Seed mi-a livrat o solutie integrata si efectul in piata a fost instant”, spune dl. Ladislau Gagyi, Director General.

Brandul Galador reprezinta natura, vitalitatea, feminitatea si apropierea, atat fata de natura, cat si fata de consumator, datorita grijii cu care sunt prelucrate si dozate ingredientele si aromele, produsul fiind fabricat manual, prin proces la rece. “Am fost profund impresionati de pasiunea cu care clientul nostru fabrica aceste produse exclusiv naturale, intr-o localitate idilica de langa muntii Cindrelului si am vrut sa reflectam maiestria cu care produce manual aceste sapunuri in designul de ambalaj, dar in acelasi timp sa oferim si o solutie practica si eficienta pentru impachetarea produselor”, spune Roxana Iancu, Senior Brand Consultant la Seed. “Pentru a transmite ideea de produs vegetal, ecologic, fabricat manual, am ales o paleta de culori naturale si am cautat pentru ambalaj o hartie speciala, care sa para confectionata manual, in timp ce grafica aminteste de forma sapunului – o forma special creata pentru Galador – si de ingredientele vegetale”, completeaza Raluca Beldiman, Brand Designer.

“Din cauza competitiei intense si a mediului economic actual, ambalajul este un instrument de marketing esential, care trebuie sa comunice consistent, simplu si direct valorile unui brand catre consumatori, inca de la raft, si acesta a fost obiectivul nostru in acest proiect. Credem foarte mult in puterea pe care o au brandurile construite coerent si diferentiator, cea mai recenta confirmare a acestui fapt o reprezinta succesul demonstrat al radio ZU, brand creat de echipa Seed Consultants, care in numai 8 luni de la lansare a ajuns nr. 1 in audiente pe Bucuresti”, adauga Dochita Zenoveiov, Managing Director la Seed.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman – Brand Designer si Vladimir Martinus – Project Executive, iar din partea Galador, Dl. Gagyi Ladislau a coordonat proiectul.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Improspatarea brand-ului Galador

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Improspatarea brand-ului Galador

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Improspatarea brand-ului Galador

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Improspatarea brand-ului Galador

Citeste tot articolul