INAPOI

Ciserom desemnat castigator

CISEROM, brandul de sosete romanesti a fost desemnat Cel Mai Promitator Brand Romanesc, la a doua editie a programului

 

Cel Mai Promitator Brand Romanesc, competitia adresata companiilor si brandurilor autohtone, a ajuns la finalul celei de-a doua editii. Marele castigator este brandul cu traditie de peste 85 de ani in productia de sosete din Sebes, CISEROM. Acesta va primi un program integral de rebranding, menit sa-l dezvolte si sa-l aduca la rangul de brand international.

„A fost o editie plina de provocari, cu 20% mai multi participanti inscrisi din toate colturile tarii, o editie cu o competitie mult mai acerba la marele titlu din perspectiva atractivitatii si potentialului proiectelor. Ne bucura ca mesajul Seed este auzit si inteles exact de cel care are cea mai mare nevoie de branding si anume antreprenorul roman. El investeste in produs, in plasarea produsului pe piata, plateste taxe si impozite lunar si are nevoie de sprijin pentru marketizarea corecta si consecventa a acestuia”- spune Dochita Zenoveiov.

„Sunt coplesit de emotie si cu modestie va spun ca brandul Ciserom merita titlul atat prin prisma produsului cat si al dorintei noastre de a face schimbarea in bine si de a face cat mai cunoscut acet brand cu o traditie de 85 de ani. Programul Cel Mai Promitator Brand Romanesc mi-a deschis orizonturile si am speranta ca impreuna cu Seed putem duce Ciserom dincolo de asteptarile noastre”- a declarat Constantin Ispir, director general Ciserom.

Castigatorii au fost anuntati in cadrul Galei organizate de Seed Consultants.

Despre programul Cel Mai Promiator Brand Romanesc

Cel mai promitator brand romanesc este un demers initiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania. Obiectivul acestui program este sa creasca notorietatea industriei romanesti de consultanta de brand si a rolului semnificativ pe care branding-ul il are in succesul oricarei afaceri si sa sustina dezvoltarea brandurilor romanesti de valoare.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul