Ciserom desemnat castigator

CISEROM, brandul de sosete romanesti a fost desemnat Cel Mai Promitator Brand Romanesc, la a doua editie a programului

 

Cel Mai Promitator Brand Romanesc, competitia adresata companiilor si brandurilor autohtone, a ajuns la finalul celei de-a doua editii. Marele castigator este brandul cu traditie de peste 85 de ani in productia de sosete din Sebes, CISEROM. Acesta va primi un program integral de rebranding, menit sa-l dezvolte si sa-l aduca la rangul de brand international.

„A fost o editie plina de provocari, cu 20% mai multi participanti inscrisi din toate colturile tarii, o editie cu o competitie mult mai acerba la marele titlu din perspectiva atractivitatii si potentialului proiectelor. Ne bucura ca mesajul Seed este auzit si inteles exact de cel care are cea mai mare nevoie de branding si anume antreprenorul roman. El investeste in produs, in plasarea produsului pe piata, plateste taxe si impozite lunar si are nevoie de sprijin pentru marketizarea corecta si consecventa a acestuia”- spune Dochita Zenoveiov.

„Sunt coplesit de emotie si cu modestie va spun ca brandul Ciserom merita titlul atat prin prisma produsului cat si al dorintei noastre de a face schimbarea in bine si de a face cat mai cunoscut acet brand cu o traditie de 85 de ani. Programul Cel Mai Promitator Brand Romanesc mi-a deschis orizonturile si am speranta ca impreuna cu Seed putem duce Ciserom dincolo de asteptarile noastre”- a declarat Constantin Ispir, director general Ciserom.

Castigatorii au fost anuntati in cadrul Galei organizate de Seed Consultants.

Despre programul Cel Mai Promiator Brand Romanesc

Cel mai promitator brand romanesc este un demers initiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania. Obiectivul acestui program este sa creasca notorietatea industriei romanesti de consultanta de brand si a rolului semnificativ pe care branding-ul il are in succesul oricarei afaceri si sa sustina dezvoltarea brandurilor romanesti de valoare.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul