Ciserom desemnat castigator

CISEROM, brandul de sosete romanesti a fost desemnat Cel Mai Promitator Brand Romanesc, la a doua editie a programului

 

Cel Mai Promitator Brand Romanesc, competitia adresata companiilor si brandurilor autohtone, a ajuns la finalul celei de-a doua editii. Marele castigator este brandul cu traditie de peste 85 de ani in productia de sosete din Sebes, CISEROM. Acesta va primi un program integral de rebranding, menit sa-l dezvolte si sa-l aduca la rangul de brand international.

„A fost o editie plina de provocari, cu 20% mai multi participanti inscrisi din toate colturile tarii, o editie cu o competitie mult mai acerba la marele titlu din perspectiva atractivitatii si potentialului proiectelor. Ne bucura ca mesajul Seed este auzit si inteles exact de cel care are cea mai mare nevoie de branding si anume antreprenorul roman. El investeste in produs, in plasarea produsului pe piata, plateste taxe si impozite lunar si are nevoie de sprijin pentru marketizarea corecta si consecventa a acestuia”- spune Dochita Zenoveiov.

„Sunt coplesit de emotie si cu modestie va spun ca brandul Ciserom merita titlul atat prin prisma produsului cat si al dorintei noastre de a face schimbarea in bine si de a face cat mai cunoscut acet brand cu o traditie de 85 de ani. Programul Cel Mai Promitator Brand Romanesc mi-a deschis orizonturile si am speranta ca impreuna cu Seed putem duce Ciserom dincolo de asteptarile noastre”- a declarat Constantin Ispir, director general Ciserom.

Castigatorii au fost anuntati in cadrul Galei organizate de Seed Consultants.

Despre programul Cel Mai Promiator Brand Romanesc

Cel mai promitator brand romanesc este un demers initiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania. Obiectivul acestui program este sa creasca notorietatea industriei romanesti de consultanta de brand si a rolului semnificativ pe care branding-ul il are in succesul oricarei afaceri si sa sustina dezvoltarea brandurilor romanesti de valoare.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Ciserom desemnat castigator

Citeste tot articolul