INAPOI

Branding & trafic

Calatoresc mult in tara. Mergeam la o intalnire pe timp de noapte. Limita de viteza 90 km/h. In fata mea un tir. In stanga linie continua. Tirul facea regulile pe sosea. Singurul plus era ca deschidea drumul. Asa ca am dat drumul la audiobook ca sa nu ma consum cu tirul din fata mea care mergea cu 70 km/h.

Cand brandul din fata face regulile in piata, tu ce faci? Urmezi regulile setate de el?

De cele mai multe ori poate te deranjeaza pentru ca nu detii tu controlul, nu iei tu deciziile. E ca atunci cand un sofer din fata noastra lasa alti soferi sa intre in coloana si ne deranjeaza. Ne deranjeaza pentru ca nu am luat noi decizia sa fim buni, pentru ca nu primim noi „multumesc”-ul soferul intrat in coloana. Dar atunci cand o facem, ne simtim bine… de ce? pentru noi am luat decizia. Pentru ca noua ni se multumeste.

Dar sunt situatii si cand te bucuri de anumite aspecte: de exemplu ca liderul educa piata si cei de pe urmatoarele locuri beneficiaza de acest avantaj. De cele mai multe ori educatia necesita bugete de sute sau milioane de euro. Deci te poti bucura indirect de beneficiile acestei investitii. Si eu ma bucuram de efortul tirului care deschidea drumul, si nu e lucru usor la drum lung pe timp de noapte.

Categoria cu mai multi jucatori e ceva firesc in ziua de azi. E benefic pentru ca face companiile mai competitive, iar clientilor le ofera posibilitati multiple. Clientul are nevoie de cel putin doua optiuni, asa ca exista intotdeauna o sansa si pentru urmatorii din categorie. Asadar poti incerca diferentiere printr-o noua pozitionare si merge pe drumul tau.

Daca nu te multumeste drumul pe care il urmezi, daca vrei sa te bucuri de parcursul brandului tau, da-ne acum un email hello@inoveo.ro si vino sa ne intalnim.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Branding & trafic

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Branding & trafic

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Branding & trafic

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Branding & trafic

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.