Branding Agrofam Holding

Seed Consultants creeaza designul de ambalaj pentru brand-ul de lactate din portofoliul Agrofam Holding

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru brand-ul Ovidiu, produs de Agrofam Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de agricultura.

Grupul de companii Agrofam, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, a decis intrarea pe categoria de lactate, investind intr-o ferma de caprine si ovine si intr-o fabrica de procesare a laptelui in Fetesti.

Stefan Poienaru, administratorul Agrofam si unul dintre cei mai importanti proprietari de terenuri agricole din tara, a intrezarit oportunitatea de a produce lactate pe baza de lapte de capra si oaie, identificand o nisa de piata neexploatata. Astfel a luat nastere brand-ul Ovidiu, echipa Seed fiind desemnata sa creeze un design de ambalaj mai atractiv, pentru intregul portofoliu de produse, de la lactate la branza tartinabila.

Procesul de branding a inclus o etapa de analiza, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect Agrofam si desenarea ambalajului.

Designul de ambalaj e dezvoltat cu o grafica traditionala, puternica si vizibila la raft prin alegerea unei culori asociate ingredientului principal, laptele. Acest aspect este regasit si in grafica logo-ului, pentru care a fost ales un font puternic, traditional si cu detalii grafice ce vorbesc despre un produs gustos si de calitate.

Nota personala vine din randul motivelor grafice extrase din povestea proprie a produsului, formele din fundal redand modelul care se imprima pe produse in timpul procesului de productie. Cu o imagerie pastrata intr-un cadru natural, designul pune in valoare caracteristicile si beneficiile oferite de produs: aproape de natura, simplu, autentic.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul