Branding Agrofam Holding

Seed Consultants creeaza designul de ambalaj pentru brand-ul de lactate din portofoliul Agrofam Holding

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru brand-ul Ovidiu, produs de Agrofam Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de agricultura.

Grupul de companii Agrofam, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, a decis intrarea pe categoria de lactate, investind intr-o ferma de caprine si ovine si intr-o fabrica de procesare a laptelui in Fetesti.

Stefan Poienaru, administratorul Agrofam si unul dintre cei mai importanti proprietari de terenuri agricole din tara, a intrezarit oportunitatea de a produce lactate pe baza de lapte de capra si oaie, identificand o nisa de piata neexploatata. Astfel a luat nastere brand-ul Ovidiu, echipa Seed fiind desemnata sa creeze un design de ambalaj mai atractiv, pentru intregul portofoliu de produse, de la lactate la branza tartinabila.

Procesul de branding a inclus o etapa de analiza, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect Agrofam si desenarea ambalajului.

Designul de ambalaj e dezvoltat cu o grafica traditionala, puternica si vizibila la raft prin alegerea unei culori asociate ingredientului principal, laptele. Acest aspect este regasit si in grafica logo-ului, pentru care a fost ales un font puternic, traditional si cu detalii grafice ce vorbesc despre un produs gustos si de calitate.

Nota personala vine din randul motivelor grafice extrase din povestea proprie a produsului, formele din fundal redand modelul care se imprima pe produse in timpul procesului de productie. Cu o imagerie pastrata intr-un cadru natural, designul pune in valoare caracteristicile si beneficiile oferite de produs: aproape de natura, simplu, autentic.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul