Branding Agrofam Holding

Seed Consultants creeaza designul de ambalaj pentru brand-ul de lactate din portofoliul Agrofam Holding

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru brand-ul Ovidiu, produs de Agrofam Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de agricultura.

Grupul de companii Agrofam, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, a decis intrarea pe categoria de lactate, investind intr-o ferma de caprine si ovine si intr-o fabrica de procesare a laptelui in Fetesti.

Stefan Poienaru, administratorul Agrofam si unul dintre cei mai importanti proprietari de terenuri agricole din tara, a intrezarit oportunitatea de a produce lactate pe baza de lapte de capra si oaie, identificand o nisa de piata neexploatata. Astfel a luat nastere brand-ul Ovidiu, echipa Seed fiind desemnata sa creeze un design de ambalaj mai atractiv, pentru intregul portofoliu de produse, de la lactate la branza tartinabila.

Procesul de branding a inclus o etapa de analiza, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect Agrofam si desenarea ambalajului.

Designul de ambalaj e dezvoltat cu o grafica traditionala, puternica si vizibila la raft prin alegerea unei culori asociate ingredientului principal, laptele. Acest aspect este regasit si in grafica logo-ului, pentru care a fost ales un font puternic, traditional si cu detalii grafice ce vorbesc despre un produs gustos si de calitate.

Nota personala vine din randul motivelor grafice extrase din povestea proprie a produsului, formele din fundal redand modelul care se imprima pe produse in timpul procesului de productie. Cu o imagerie pastrata intr-un cadru natural, designul pune in valoare caracteristicile si beneficiile oferite de produs: aproape de natura, simplu, autentic.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Branding Agrofam Holding

Citeste tot articolul