INAPOI
Scris de Victor Calomfir

Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Alaturi de logo/logotype, supergraphic, layout, paleta cromatica, familia de fonturi si iconografie, imageria isi are rolul ei bine definit in crearea unei identitati vizuale.

Ca vorbim de un stil intreg de fotografie sau de un set restrans de imagini specifice, asociate brandului, imageria are rol de asociere si functie de memorabilitate cu brandul.

Imageria de brand, stilul fotografic, poate fi functional sau emotional.

Cunoasterea si intelegerea stilurilor de fotografie ajuta la definirea si rafinarea identitatii vizuale in functie de nevoia avuta.

Astfel, stilul functional are rolul de a prezenta, de a arata produsul, serviciul sau sectorul de activitate in care brandul activeaza iar stilul emotional are rolul de induce sentimente si trairi. Emotiile asociate au rolul de a apropia privitorul de brand.

Fiind parte componenta a identitatii vizuale, imageria trebuie aliniata vizual cu aceasta. Pentru unitate, imaginile vor fi aliniate intre ele compozitional si cromatic.

Lipsa unui stil fotografic, compozitional, cromatic si emotional il poate deruta pe cel ce interactioneaza cu brandul si chiar se pot face asocieri nedorie si neplacute cu alte branduri.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.