INAPOI

Povestea unui web developer – partea I

Numele meu este Dan, iar in seria urmatoare de articole o sa va povestesc parcursul carierei mele de programator. Aceste randuri pot fi folosite ca motivator sau ghid pentru cei ce vor sa descopere tainele programarii. O sa va povestesc in ordine cronologica diversele intamplari din viata mea de programator, iar dupa o sa incercam sa tragem niste concluzii folositoare.

Pasiunea mea pentru dezvoltare web a aparut la inceputul anilor 2000, cand cu banii stransi din 24 de luni de alocatie mi-am cumparat un fax modem si 20 de ore de internet. Pe vremea aceea Google nu era popular, lumea folosea Yahoo Search si Altavista. Am intrat de curiozitate pe cele 2 motoare de cautare si am aflat ca Altavista a fost cumparat de Yahoo la un moment dat. Dupa 2-3 zile de pierdut vremea pe internet mi-am pus intrebarea care mi-a deschis si alegerea carierei: “cum oare functioneaza site-urile? Vreau si eu!”.

Dupa ce am aflat de pe internet dar si din offline (pe vremea aceea cartile erau o resursa mult mai buna) m-am apucat de primul meu site. Fiind fan Formula 1 am conceput o platforma online cu rezultate si comentarii la fiecare etapa in parte.

Concluzii:

Pentru cei ce vor sa se apuce de web development recomand sa invatati pe un proiect personal, ceva care va pasioneaza. Multi dintre cei care incearca sa programeze se lasa destul de repede din lipsa de motivatie iar daca incercam sa combinam o pasiune deja existenta in noi cu ceva nou, sansele sa ducem la bun sfarsit acel task o sa creasca destul de mult.

Daca aveti pasiune si va atrage domeniul IT va sugerez sa studiati cat mai devreme posibil. Pe mine m-a ajutat enorm timpul liber, nevoia de cunoastere, curiozitatea si satisfactia rezolvarii unor probleme cu ajutorul propriilor solutii.

In articolul urmator o sa va povestesc cum am depasit bariera programatorului amator si am inceput sa imi capitalizez cunostintele.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.