INAPOI

Importanta User Experience (UX)

Pentru a castiga fidelitatea clientului, nu este de ajuns sa ai un continut de calitate, bogat sau bine structurat. Nu este de ajuns nici sa ai un design atragator, plin de animatii si culori. Mai este un factor esential de care nu ar trebui sa uitam: User Experience (UX).

Pe intelesul tuturor, UX este felul in care se simte utilizatorul in momentul in care interactioneaza cu sistemul tau. Acest lucru nu se limiteaza doar la un site web sau software desktop. Orice forma de interactiune intre om si dispozitiv genereaza de la sine un sentiment ce poate fi catalogat drept placut sau mai putin placut.

Practic, daca un buton este greu de gasit sau informatiile de care avem nevoie nu sunt la indemana, acest lucru devine frustrant iar experentia cu aplicatia respectiva are de suferit. De multe ori, UX-ul nestructurat duce la cresterea timpului necesar pentru a finaliza o comanda si la pierderea interesului mult mai repede. In plus, schimbarea modului in care utilizatorul este obisnuit sa faca anumite lucruri ( ex. menu mobil sus pozitionat jos ) forteaza utilizatorul sa isi schimbe „obiceiurile”. Drumul cunoscut e cel mai scurt.

In oglinda, experientele bune de utilizator trec pur si simplu neobservate, deoarece totul functioneaza fara probleme si exact asa cum ne asteptam . Cum putem obtine acest lucru? Apropierea de utilizatori si discutiile cu ei reprezinta un prim pas. Intrebarile pertinente si la obiect ajuta sa intelegem deciziile lor. Odata absorbita ideea, ea trebuie implementata ca atare deoarece utilizatorii vor fi mereu cei mai buni profesori iar aplicatiile sunt menite sa le faca viata mai usora sau in acest caz, experienta utilizarii placuta.

Putem cadea de acord asupra faptului ca designul UX este o stiinta subtila, cu multi factori care contribuie la aceasta. O linie de gandire continua si bine definita face diferenta de cele mai multe ori.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Importanta User Experience (UX)

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Importanta User Experience (UX)

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Importanta User Experience (UX)

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Importanta User Experience (UX)

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.