INAPOI

Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Impreuna cu Javascript, CSS este una din tehnologiile care a evoluat multa vreme fara standarde bine definite si reguli care sa fie urmate de toti cei care le-au implementat. Fiecare browser are modul lui diferit de a interpreta codul si uneori acelasi website poate arata diferit sau chiar stricat datorita acestor diferente in implementare.

Pentru a evita aceste probleme s-au dezvoltat in timp framework-uri care sa repare multe dintre aceste probleme si sa faca scrierea de cod CSS mai usoara pentru ecrane si browsere diferite. Dar in acelasi timp fiecare fiecare are avantajele si dezavantajele lor. O sa trecem prin cateva din cele mai populare framework-uri care pot fi folosite in 2020:

1. Bootstrap. Probabil cel mai popular framekwork, cu acesta a fost unul din premele care a adoptat filozofia de „mobile first” de creeare a website-urilor. Este usor de folosit, fiind necesar doar sa aplici clasele potrivite pentru ceea ce vrei sa creezi. Desi nu este usor sa modifici valorile implicite, datorita ecosistemului urias se pot creea layout-uri unice.

2. Foundation. Desi mai putin popular decat Bootstrap, Foundation este totusi folosit de multi experti de front-end. Este intuitiv de scris si mult mai flexibil. Singurele probleme este sunt complexitatea ridicata si numarul foarte mare de optiuni care pot afecta timpul de invatare a acestuia si timpul dezvoltare.

3. UIKit. Un framework potrivit pentru adeptii stilului minimalist cu o popularitate in crestere, vei putea crea interfete avansate. Cu el vei putea folosi spatiul gol cu eficienta maxima. Avantajele acetui framework sunt numeroase cu un cod structurat si multe optiuni de costumizare, dar in acelasi timp nu este cel mai usor de invatat si multe din template-urile sale sunt contra cost.

4. Bulma. Unul din framework-urile mai noi pe piata care a reusit sa atraga un numar mare de utilizatori. Este printre cele mai usor de folosit si poti crea layout-uri elegante intr-un timp foarte scurt. Singurul dezanvantaj este ca este inca nou si are nevoie de mai mult timp pentru maturizare.

5. Materialize. Este un framework pentru cei care vor sa foloseasca Material Design-ul crea de Google. Structurat similar pe un format de grid popularizat de Bootstrap, vei putea sa faci layout-uri rapid, acesta fiind foarte usor de invatat si implementat. Lipsa de optiuni poate fi totusi un detriment pentru cei care vor ceva mai mult decat un design adoptat de foarte multe website-uri deja.

Invata intotdeauna CSS la un nivel cat mai ridicat daca vrei sa obtii maximul din framework-ul ales de tine. Nu exista o solutie perfecta pentru toata lumea, dar dupa o studiere atenta a pietei vei putea gasi ceva care sa se potriveasca proiectelor tale. Exista un numar foarte mare de framework-uri pe piata, dar uneori solutia cea mai simpla sau eleganta este sa folosesti vanilla CSS, folosind Flexbox sau Grid poti creea layout-uri responsive foarte avansate si elegante.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.