INAPOI
Scris de Marius Chiriac

„Dark mode” pentru website-uri

Unul din cele mai populare trend-uri din ultimul an este adaugarea a unei variante „dark” al temei unui website sau aplicatii. Dar acest trend nu este ceva nou ci este o revenire a look-ului pe care il aveau calculatoarele in anii 80 cand era normal ca background-ul sa fie negru cu text alb sau verde. In anii 90 s-a facut tranzitia la text negru pe background alb pentru a facilita un contrast mai puternic ce permite citirea mai usoara textului si ii da un look traditional de cerneala neagra pe hartie alba.

Dar care sunt avantajele folosirii unei variante „dark” sau chiar construirea temei sa fie direct asa?

1. Nu iti obosesc ochii la fel de mult cand stai in fata unui ecran pentru o perioda indelungata. O tema dark facuta corect poate face vizionarea lui mult mai placuta.
2. Salveaza bateria unui telefon sau laptop. Acest lucru este un real beneficiu in special pentru dizpozitivele ce au ecrane OLED care pot opri pixelii negrii.
3. Ajuta la focusarea privirii. Este mult mai usor sa te concentrezi si sa observi elemente speciale pe ecran cand background-ul este negru.
4. Este popular. Chiar daca un trend are beneficii practice, nu are rost sa fie implementat daca ultilizatorii tai nu il vor folosi. Din fericire acest trend este extrem de popular, el fiind deja implementat in toate sistemele de operare si in majoritatea aplicatiilor mari sau importante. Este un mod excelent de a face utilizatorii fericiti, ei avand optiunea de a folosi ce mod doresc: dark sau light.

Eu personal prefer intotdeauna sa folosesc o tema dark daca un website in permite. Odata ce se obisnuiesti, putini se mai intorc la varianta luminoasa. Tu vrei sa ai in site-ul tau optiunea „dark mode”?

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from „Dark mode” pentru website-uri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from „Dark mode” pentru website-uri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from „Dark mode” pentru website-uri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from „Dark mode” pentru website-uri

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.