INAPOI
Scris de Dochita Zenoveiov

Crescut, dospit, lansat

Crescut, dospit in criza.
Proaspat scos din cuptor azi.
Homebakers.

Acesta e unul din acele proiecte nascute in plina pandemie. Cand a sunat @Daniel Nicolae sa ne intrebe daca vrem un proiect misto… am trait un moment de plina confuzie. Da, voiam un proiect in “paine” pentru ca ma urmareste painea de cand lumea. Nu, nu voiam sa fac un proiect fara sa fac o intalnire pe bune, fata in fata, sa ma uit in ochii antreprenorului, sa ii simt vibe-ul, sa ii inteleg reala nevoie, sa il vizitez la fata locului, sa il simt in mijlocul oamenilor lui, sa-i vad, simt, miros, traiesc macar si pentru o clipa businessul. Eram in plina criza. Am schimbat doua vorbe cu colegii si am zis hai sa vedem. Dupa un brief de vreo 3 pagini primit pe mail, un telefon si o paine borodinski trimisa drept sol de “hai sa facem proiectul impreuna… gusta sa vezi ce produse facem”, am inceput proiectul.

Dupa 178 de zile de la prima discutie cu INOVEO, Valentina aduce pe lume Homebakers.

Homebakers este un proiect al brutariei artizanale Grain Trip care isi lanseaza intr-un mod mai serios ceea ce zacea in minte de ceva timp, dar a inceput din joaca in perioada crizei – comunitatea celor care au inceput sa faca acasa maia, apoi paine si multe de-astea pe baza de maia. E o comunitate unica azi in Bucuresti unde poti intelege cum se facea painea odinioara. Poti intelege principiile maielei. Biologia si chimia bobului de grau. Procesul de fermentare. Beneficiile painii pe baza de maia. Poti invata sa faci maia. Te poti imprieteni cu cei care au aceasta pasiune. Si nu in ultimul rand, poti cumpara tot ceea ce-ti trebuie pentru a o face. De la ingrediente, la ustensile. Veti rade, dar azi, in Romania, nu gasesti usor o faina buna… E adevarat, apar mici producatori, la fel de nebuni ca Valentina, dar ii numeri inca pe degete.

Proiectul Homebakers a fost un fel de clasa zero pentru noi. A inceput ca o joaca… sa vedem cum e, daca nu acum, atunci cand… Si s-a finalizat cu o experienta. Suntem pregatiti acum pentru clasa intai. Aia ceva mai reglementata, mai riguroasa. Ne bucuram ca nu am zis nu. Pentru ca Homebakers a inceput cu audit, cu brand DNA, look & feel, website concept, website programming (prezentare si ecommerce).

A continuat cu Grain trip.

Si acum continua cu un nou proiect tinut secret inca in laboratoarele noastre de inovatie… pentru ca Valentina e breadmaniac, asa e titlul ei pe cartea de vizita. Scoate proiecte unul dupa altul. E o combinatie bomba de Dan Trifu si Gusti Avram de la management si dezvoltare de la Vel Pitar, combinat cu dl. Knobloch de la Tehnologie, Dana Tomoiaga de la Productie, dna Esanu de la CTC, Bogdan, Florin, Laur si iar Bogdan de la Marketing, baietii de Vanzari care impingeau produsul in piata, dna Nuti amabila si saritoare de la Secretariat si… matusa mea draga, tiota Harpena, de la Climauti care facea paine cu maia cu suflet.

Multumesc tuturor celor care au facut ca acest proiect sa ni se intample: universului, lui Daniel, colegilor (Victor, Tudor, Dan, Marius, Ana, Catinca, Luci, Bogdan), lui Irimia, Valentinei si lui Cristian de la Homebakers si tuturor celor pe care nu i-am mentionat, stiti voi (asta ca sa ma scot in caz ca am uitat pe cineva).

Gata, fug sa-mi iau croissantul facut pe baza de maia de la @Grain Trip… ca nu fac decat 40 pe zi si uneori eu sunt a 41-a . Si poate o paine Kamut. Sau mai bine Borodinski?

#bread
#homebakers
#graintrip
#onlinebranding
#brandaudit
#brandadn
#lookandfeel
#website
#ecommerce
#inoveo

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Crescut, dospit, lansat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Crescut, dospit, lansat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Crescut, dospit, lansat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Citeste tot articolul from Crescut, dospit, lansat

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.