INAPOI

Scoala de design si rolul ei

In multe foarte multe domenii scoala reprezinta baza, punctul de plecare, rampa de lansare pentru viitoarea cariera. Meseria de designer nu face nici ea exceptie.

Pentru cei ce opteaza pentru cariera de designer asteptarile sunt mari legate de cursurile, notiunile, profesorilor si metodologia de curs a facultatilor de profil.

Odata ajuns pe bancile facultatii am observat ca asteptarile erau reciproce, predarile lucrarilor foarte strans si gradul de exigenta foarte ridicat din partea profesorilor.

Toate acestea insa aveau sa ma ajute mai tarziu in cariera.

Pe langa clasicele cursuri, trecerile prin curentele si stilurile de design, rotatia pe sectii, design interior, graphic si industrial, Facultatea de Design trebuie vazuta in genul unui hub al zilelor noastre, un hub creativ unde la aceeasi masa stau studenti si profesori, se ridica probleme, se discuta subiecte si au loc dezbateri constructive.

Aici se contureaza caractere, stiluri personale si se acumuleaza informatie.

Poate strict imediat dupa finalizarea cursurilor universitare nu constientizezi utilitatea lor, dar dupa un timp cand deja profesezi in domeniul, te trezesti la inceputul sau mijlocul unui proiect in care esti implicat ca iti vin secvential fragmente, idei, teorii, chiar definitii invatate si intalnite din vremea studentiei.

Mixul acesta, intre teorie si practica, baza si continuitatea profesoniala, experienta acumulata ar trebui sa se ragaseasca in ADN-ul fiecarui designer.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Scoala de design si rolul ei

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Scoala de design si rolul ei

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Scoala de design si rolul ei

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Scoala de design si rolul ei

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.