BACK

Painea Borodinski de la Grain Trip

Pe post de madlena lui Proust

Azi, am fost oprita dupa 4 confcall-uri de dezvoltare de brand CHIAR de brandul insusi… Stiti cum iti sare inima din piept cand te trage un politist pe dreapta, chiar daca nu ai facut ceva?! Si cand iti cere documentele, incerci sa retraiesti intr-o secunda tot traseul, cautand ce-ai facut. Eu tocmai am fost trasa pe dreapta de o paine. Painea Borodinski de la Grain Trip.

Mi-am amintit de anii de studentie, de Moscova, de colegi, de profi, de camin, de orasele studentiei mele. Si asta gratie unui gest simplu, dar maret, al Valentinei Ion de la Grain trip care asta face zi de zi. Isi poarta clientii si iubitorii de paine adevarata prin toate colturile lumii. Cele 5 simturi ne fac sa cunoastem lumea, sa crestem prin cunoastere si sa ne desavarsim. Si daca un brand reuseste sa trezeasca emotie departe de locul acela, atunci antreprenorul din spatele brandului stie ca nu se trezeste degeaba la ora 5 dimineata si ca brandul are viata lunga.

Ce a reusit Grain Trip azi prin painea Borodinski este definitia brandului sanatos:
1. m-a oprit pentru o clipa din ceea ce faceam si mi-a adus pe langa supriza si produs, multa emotie (a deschis sertarele din anii care incepeau cu “1” nu cu “2”)
2. m-a plimbat de la Institutul Puskin la Iugo-zapadnaja de unde imi luam paine Borodinski si kefir
3. mi-a facut si o recomandare de consum scrisa de mana, mai stiti cum e sa scrii de mana? Si zicea asa la Pont: a se consuma cu peste sau vita sau pur si simplu unt. Mi-a adus in plus gust de bomboane, de ceai, de vecerinki, de miros de carte de biblioteca

Ce face un antreprenor pentru brandul sau?
1. asculta
2. creeaza
3. executa bine bine
4. ambaleaza idea si produsul
5. livreaza o experienta de brand.

Azi ma declar o victima a brandului si-mi place sa scriu despre un brand cand acesta reuseste sa ma duca dincolo de granitele functionale ale produsului. E posibil ca pentru un alt client painea facuta de Valentina Ion sa trezeasca alte si alte amintiri. Nu conteaza ce si cum. Conteaza ca te-a oprit din loc. Pentru ca eu, daca mai vreau sa ma intorc la studentie, stiu unde o gasesc.

Multumesc,
Valentina Ion pentru ca mi-ai facut asa o surpriza azi
echipa Grain Trip pentru tot ceea ce faceti
@DanielNicolae Innoship pentru ca ai fost o punte de legatura
@curierului dragut care a dus surpriza pana la destinatie
Inoveo Consultants team pentru ca ajutati la constructia brandurilor
@tuturor celor care cred in idei si construiesc relatii si comunitati prin branduri.

Mai multe articole

INOVEO a scris

INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Companie de distributie de implanturi si solutii complete pentru medicii stomatologi. Bucuresti, iunie 2025 – INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care [...]

Read More... from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Ce ramane viu intr-o lume care invata sa mimeze viata?

Acest articol pleaca de la ideile care s-au conturat in timpul si imediat dupa recentele discutii de la IQ Digital, editia proaspat incheiata, desfasurata intr-un loc cu totul special: Cazinoul din Constanta – o bijuterie [...]

Read More... from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Logo-ul nu conteaza

… chiar atat de mult cat crezi Spune pe bune, ai alocat ore intregi sau zile sau poate chiar saptamani in dezvoltarea unui logo pentru compania ta sau brandul tau? Cu siguranta ca da. Gandeste-te [...]

Read More... from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat costa luxul

Pretul nu e o simpla eticheta. E o declaratie. Si, cel mai important, e parte integranta din procesul de constructie a brandului. Brandurile de lux nu vand produse. Vand statut, aspiratie, apartenenta la un cerc [...]

Read More... from Painea Borodinski de la Grain Trip

Citeste tot articolul