INAPOI
Audit & Analysis
Brand DNA Matrix
Brand Architecture
Visual Identity
Basic brand experience
Brand Guideline

POSTA ROMANA este infrastructura care conecteaza statul cu cetatenii si companiile si merge mai departe prin servicii relevante pentru astazi si maine. Dincolo de traditia postala inceputa in 1862, adauga servicii financiar-bancare digitale si pozitioneaza Romania pe harta globala a logisticii, pregatind generatiile viitoare pentru o economie conectata.

Workshopul de brand, la care au participat angajati din toate nivelurile si diviziile companiei, a adus aliniere in privinta perceptiei actuale, a intelegerii viziunii pe cei trei piloni strategici si a constientizarii gap-ului dintre prezent si viitor, pregatind organizatia pentru transformarea ce urmeaza.

2025 REBRANDING

Din 1862.

POȘTA ROMÂNĂ

Conecteaza Romania mai departe.

POSTA ROMANA trece printr-o ampla transformare structurala. Identitatea anterioara, limitata la imaginea unei administratii postale traditionale, nu mai reflecta complexitatea si ambitiile actuale.

Astazi, POSTA ROMANA ofera nu doar servicii postale, ci si solutii imobiliare, tipografice, logistice si financiar-digitale. O noua strategie de business – construita in jurul a trei piloni principali: ghiseul universal, curierat & logistica (sustinute de cresterea e-commerce-ului) si servicii financiar-digitale – a impus un proces amplu de rebranding realizat impreuna cu agentia de branding INOVEO.

Noua expresie vizuala transmite incredere, continuitate si leadership prin rosul istoric si introduce o identitate fluida, pregatita pentru motion, in care literele unite simbolizeaza infrastructura ce conecteaza diviziile de business intre ele, statul cu cetatenii si mediul privat – si, prin extensie, Romania de lume.

Formele literelor se transforma intr-un simbol de sine statator ce transmite forta, iar aranjamentul lor neliniar reflecta dinamismul unei companii aflate in transformare. Prin suprapunerea caracterelor, identitatea capata agilitate si flexibilitate, oglindind complexitatea serviciilor actuale si viitoare – dincolo de cele postale – in imobiliare, tipografie, curierat, logistica si solutii financiar-digitale. Identitatea vizuala este completata de un teritoriu dinamic de motion design, creat pentru a aduce brandul in linie cu tendintele contemporane.

Transformarea POSTEI ROMANE se aliniza tendintei globale a administratiilor postale nationale de a se reinventa pentru a ramane relevante intr-un context tehnologic si social in continua schimbare. In acelasi timp, repozitionarea sa in zona de curierat si logistica plaseaza Romania pe harta globala a hub-urilor logistice, cu ambitia de a deveni un jucator regional important.







Ce spun clientii

Valentin Stefan, Director General Posta Romana

Gabriel Florin Bulumac, Director Departament Clienti si Vanzari

Liana Vladu, Coordonator Comunicare si Relatii Publice

Adrian Grecu, Director Fabrica de Timbre

Citeste mai mult aici

Citeste

Brandul tau vrea sa fie INOVat?

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.