Pentru ca nimeni nu mai are timp. Dar toti au ochi.
Motion-ul capteaza atentia in primele 3 secunde.
Spune o poveste scurt, clar, memorabil.
Nu concurezi doar cu alti jucatori din piata. Concurezi cu TikTok si YouTube. Daca nu te misti, nu existi.
Motion-ul nu e un „add-on”.
E un strat de profunzime.
In branding, miscarea construieste coerenta:
– intre ce spui si cum spui
– intre cine esti si cum te percep
– intre static si dinamic
Logo animation
Fonturi animate
Ilustratii, elemente grafice, supergraficuri in miscare
Tranzitii si alte efecte de trecere intre scene
Sunet sincronizat cu mesajul si voice-over
Am pornit de la ideea ca „nimeni nu intreaba de casa frumosului, ci de casa vrednicului.”
Motion-ul a construit firul vizual care leaga valorile brandului de spiritul antreprenorial romanesc.
Am folosit o linie grafica animata care deseneaza o lume in care faptele conteaza mai mult decat aparentele.
Aici gratia a fost esentiala.
Am lucrat cu ritm lent, miscari fluide, tipografie care respira.
Am spus o poveste despre frumusete, dar fara vorbe mari – doar forma, miscare si detaliu.