“Daca in offline concurenta e mare la nivel de share voice si share of pocket, in online gradul de intensitate este la maximum, pentru ca iti imparti secunda nu numai cu competitorii tai directi, ci cu oricine vrea sa-ti castige atentia, cea putina pe care o ai”, spune Dochita Zenoveiov, brand innovator in cadrul agentiei de branding INOVEO.

Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?
Blog/branding-en
Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]
In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]
Ti-a placut? Da share!
Mai multe articole
Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]
INOVEO a scris
Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?
Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]
INOVEO a scris