BACK
Scris de Dochita Zenoveiov

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala.

Din exterior pare simplu.
Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel.
Hagi, Nadia sau Halep au muncit mult si disciplinat pentru a ajunge campioni.

Nu stim insa multe despre personalitati. Van Gogh a ajuns la pictura la 30 de ani. Churchil are un Nobel in literatura.

Din povestile vedetelor aflam ca lucrurile nu sunt chiar atat de simple precum par din exterior. Si ca au ajuns vedete dupa multe cautari.

Minuccia Prada a fost intr-o permanenta cautare.
A fost Doctor in politologie, membra a partidului comunist, activista pentru drepturile femeii.
A studiat pantomina. A jucat in spectacole pe scena La Scala.
A fost si curator de arta, producator de film, ahitecta.
Si capitalista.
In moda a ajuns spre finalul cautarilor sale. Brandul sau e de succes pentru ca inglobeaza intreaga sa experienta de pana atunci. Magazinele Prada nu sunt simple magazine, ci centre culturale unde se poate desfasura un film, o expozitie de arta sau o scena de teatru. Asta inseamna pozitionare de brand.

Unii se nasc ceea ce sunt.
Altii descopera si devin.

E important sa incercam… pentru ca la un moment dat ajungem acolo unde trebuie.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.