BACK
Scris de Dochita Zenoveiov

OUG130 pentru antreprenori

Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului.

Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani?

IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, si brandingul poate fi incadrat aici. Poti sa-ti desfasori activitatea daca nu ai un nume bun? O carte de vizita? O prezentare comerciala buna? Un website? Un brand outstanding cu o identitate vizuala aliniata la 2020 (logo, culori, imagerie si supergraphic) si un kit de brand bun muncesc pentru tine si concureaza cu orice brand global in tara sau pe plan international.

IMM-urile afectate + neafectate pot face branding pe Investitii, adica bani pentru brand care dezvolta businessul. Investesti in brand o data in viata.

Pana acum antreprenorii s-au dotat cu linii de productie, ambalare, ERPuri, CRMuri pentru eficientizare. De acum investesc in brand pt ca aici pot face diferenta.

La ce te ajuta un brand?
Ofera incredere
Creeaza leaduri
Te reprezinta si in absenta ta
Aduce profit: un tricou no-name e 20ron, un Gucci e 500euro

INOVEO face branding, Contacteaza-ne

Despre OUG: Ziarul Financiar

Pls share sa ajunga la cine trebuie. Mersi.

#branding #OUG130 #inoveo

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

„Insula iubirii” – Strategia de brand

Insula iubirii | Strategia de brand pe care putine companii o inteleg, dar toate o pot invata In branding, un lucru ramane cert: cand promisiunea este clara si executia consecventa, publicul vine singur.„Insula iubirii” nu [...]

Read More... from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.