BACK

Cu ce ramai dupa o sesiune de mentorat?

  1. Cine este Mihaela si ce face ea

Mihaela este fondatoarea unui mic atelier din Chiajna, Ilfov, care personalizeaza prin broderie hainute – de la trusouri pentru bebelusi, pana la tricouri si hanorace pentru copii si adulti. La 7 ani de cand si-a inceput businessul, ea a abordat o noua piata. Astazi are 2 segmente de clienti:

  • parinti care isi doresc produse personalizate pentru copiii lor sau pentru cadouri
  • companii mici si mijlocii care comanda tricouri si alte materiale promotionale si vor persoanlizare prin broderie cu logo-ul propriu – acesta din urma un segment nou in care activeaza de la inceputul anului.

Businessul ei este mic, in crestere, necesita multa munca fiind despre personalizare, dar este bine ancorat in realitatea pietei. Nu e despre “cute stuff”. E despre productie rapida, materiale prietenoase cu pielea, cadouri personalizate si livrare punctuala. Vanzarile catre companii aduc cea mai mare parte din venituri azi – in jur de 60-70% – dar strategia si comunicarea catre acest segment nu erau inca clare.

Mihaela nu e doar o executanta. E o antreprenoare care vrea sa construiasca. Si vine cu intrebarile: „Cum imi structurez mai bine businessul dat fiind faptul ca am aceste 2 segmente? Cum comunic diferentiat catre cele doua tipuri de clienti? Cum fac cu cele doua audiente pe site? Cum fac cu brandul meu?”

  1. Cine este INOVEO si ce si-a dorit Mihaela din aceasta sesiune

INOVEO este singura agentie de branding din Romania care imbina rigoarea metodologiei internationale, cu realitatile pietei antreprenoriale romanesti si care, ghideaza antreprenori si companii in definirea si consolidarea brandurilor lor. Prin sesiuni de mentorat, workshopuri si proiecte strategice, ajutam oamenii sa puna ordine in idei, sa faca alegeri clare, sa construiasca identitati de brand coerente si functionale si sa aiba incredere in deciziile lor.

Mihaela a venit la sesiunea de mentorat cu un obiectiv simplu si sincer:

“Vreau sa inteleg cum sa imbin cele 2 segmente? Cum sa fiu relevanta si pentru audienta B2C si pentru cea B2B?

A vrut sa stie cum sa gandeasca. De unde sa inceapa.

Ce a luat Mihaela din aceasta sesiune

  • Claritatea ca nu trebuie sa vorbeasca tuturor la fel. Are doua segmente – persoane fizice & familii si IMM-uri – si pentru fiecare poate construi o poveste diferita.
  • Baza de date cu clientii vechi e un aur pe care nu l-a valorificat. Reangajarea lor e primul pas in cresterea businessului.
  • Intelegerea ca elefantelul nu e doar un element grafic, ci un simbol de empatie si atentie – si ca merita integrat in toate materialele de comunicare un pic mai mult.
  • Inspiratia de a crea mici cadouri personalizate care sa insoteasca comenzile si sa adauge o nota emotionala in relatia cu clientii.
  • Un plan de actiune simplu, pas cu pas, pe care sa-l implementeze in urmatoarele saptamani.

Ce a luat mentorul

Energia de a lucra cu un om viu. Cu un om care vine cu mainile pline si cu mintea deschisa.
Mihaela mi-a amintit de bucuria pe care o simteam in clasa a XI-a cand am inceput sa predau la scoala de aplicatii. Sau cand termin un workshop. E o energie care vine din interactiunea reala cu oameni din acelasi aluat, nu din slide-uri.

Mentoratul nu e doar despre ce dai. E si despre ce primesti.
Pentru mine, e o forma de a da inapoi tot ce am invatat de la parintii brandingului – de la Landor, de la profesorii si colegii care m-au ghidat.
Dar e si o forma de a ramane conectata. La piata reala. La businessurile care nu au departamente de marketing, dar au curaj. La antreprenorii care nu vor “buzzwords”, ci solutii.

Mihaela a plecat cu un plan.
Eu am ramas cu
o lectie de la ea: Sa stii ce sa ceri. Cui sa ceri. Sa ai rabdare sa astepti. Sa insisti. Sa planifici. Sa faci. Sa fii riguros.

Si intr-o lume care alearga dupa cifre, uneori o ora buna de lucru intre doua femei care construiesc – fiecare in felul ei – face cat un pitch de 50 de slide-uri.

Vrei si tu claritate pentru brandul tau?
Pentru sesiuni de mentorat, click aici si programeaza o intalnire. Discutam concret, structurat si aplicat – exact ce ai nevoie ca sa mergi mai departe. Cu incredere.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Cu ce ramai dupa o sesiune de mentorat?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Cu ce ramai dupa o sesiune de mentorat?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Cu ce ramai dupa o sesiune de mentorat?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

„Insula iubirii” – Strategia de brand

Insula iubirii | Strategia de brand pe care putine companii o inteleg, dar toate o pot invata In branding, un lucru ramane cert: cand promisiunea este clara si executia consecventa, publicul vine singur.„Insula iubirii” nu [...]

Read More... from Cu ce ramai dupa o sesiune de mentorat?

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.