BACK
Scris de Marius Chiriac

Website-uri de tipul one-page

Website-urile care au un design de tipul o singura pagina (one-page) sunt perfecte pentru brand-urile personale, produse specifice, startup-uri, portofolii sau freelanceri. Sunt usor de creat si pot fi gazuite pe servere mici care nu necesita resurse multe. In acelasi timp ele sunt usor de navigat si pot aduce trafic sanatos si relevant cu putini vizitatori care se pierd pe site sau care ies repede de el.

Trendu-ul din 2021 este de a crea website-uri dinamice si usor de navigat, lucru perfect pentru site-urile de acest gen. Ajuta la mentinerea focusului pe content-ul relevant si vizitatorii au acces imediat cu putine click-uri. Alte beneficii imediate sunt costurile reduse de dezvoltare si nivelul redus de complexitate al administrarii site-ului.

Oricine vrea sa-si creeze un astfel de site trebuie totusi sa tina cont si de dezavantajele lui. Uneori un astfel de website poate fi prea simplu si nu se pot intrduce toate informatiile dorite in el, lucru care poate conduce la pierderea vizitatorilor ce ar fi fost altfel interesati. Avand mai putin content poate fi si o problema SEO unde nu o sa existe indeajunsi termeni cheie care sa fie relevanti in cautarile de pe google. Cel mai mare dezavantaj este totusi lipsa posibilitatii de a folosi strategii avansate de marketing si SEO unde ai nevoie de pagini in plus care sa iti creasca ranking-ul sau pagini care sa fie folosite drept “landing pages” pentru campanii de marketing.

Fie ca ai deja un website general de prezentare sau magazin online, website-urile de tipul one-page pot fi folosite drept landing pages si ar trebui sa fie luate in considerare la fiecare campanie de marketing. Ele sunt folosite foarte des de catre brand-urile mari precum Coca-Cola si Chio in campaniile lor cu premii sau oferte speciale.

Ai nevoie de un website la brand-ul sau produsul tau? Nu stii ce fel de website ai nevoie? Contacteaza-ne si noi te vom ajuta.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.