BACK
Scris de Marius Chiriac

Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Cautarea online in care folosim doar vocea noastra este o tehnologie care se imbunatateste enorm de la an la an. Odata cu cresterea enorma in numarul de smartphone-uri si dispozitive IoT (Internet of Things), a aparut o cerere mare pentru eliminarea nevoii de a scrie intr-un mod traditional si sa dam “ordine” doar cu vocea. Pentru multa lume, frazele precum “Ok Google” au ajuns sa fie folosite din ce in ce mai des in viata de zi cu zi.

Inca este prea devreme sa ne dam seama de impactul pe care cautarile cu vocea il au pentru SEO, dar ce este clar este faptul ca exista deja un numar urias de utilizatori care pot fi potentiali clienti pentru tine si afacerea ta.

Voice search-ul este recomandat in special pentru afacerile locale deoarece este folosit in principal pentru a gasi diverse locatii precum restaurante sau magazine. Cele mai populare cautari sunt cele locale de tipul “banca langa mine” sau “coafor langa mine”. Astfel devine necesar sa integram in optimizarile de search facute in website termeni precum “langa stadion”.

Cautarile folosesc in general un limbaj mult mai natural in care intrebarile sunt propozitii complete, spre deosebire de modul in care cautam cand folosim o tastatura unde doar introducem 2-3 termeni cheie. Contentul din website trebuie adaptat sa foloseasca acest limbaj mai natural.

Poti adauga pe langa content-ul normal si sectiuni de tipul FAQ (Intrebari frecvente) in care sa scrii intrebarile ce pot fi folosite de catre clientii tai in cautari. Sectiunea aceasta trebuie sa foloseasca si schema de tipul Date Structurate FAQ pentru o indexare mult mai eficienta de catre Google. Este important sa ai in content-ul din website raspunsuri pentru termeni precum “ce”, “de ce”, “cum” si “unde”.

Aceste optimizari nu sunt facute doar pentru Voice Search, ele te vor ajuta mult si la SEO normal pe care trebuie sa il faci in website, asa ca nu ezita sa-l implementezi.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.