BACK

Impactul Social Media asupra brandului tau

Astazi Social Media joaca un rol foarte important in procesul de promovare a brandului tau.

Evolutia tehnologiei din ultimii ani, prin intermediul retelelor de socializare, a facut posibila comunicarea a milioane de oameni din toata lumea, ceea ce inseamna ca daca iti doresti ca business-ul tau sa devina foarte cunoscut intr-un timp relativ scurt, atunci prezenta online a acestuia este vitala.

Trebuie precizat faptul ca prezenta pe retelele de socializare nu este doar o modalitate prin care poti aborda un numar cat mai mare de clienti ci reprezinta si oportunitatea de a-ti cunoaste si analiza competitorii ceea ce iti ofera si avantajul de a te diferentia de acestia.

Platformele pe care am ales sa le mentionez si de care ai auzit cu siguranta, nu sunt singurele insa sunt cele mai folosite, motiv pentru care sunt ideale pentru inceperea acestui proces:

1. Facebook

Este una dintre cele mai mari retele de socializare, mai mult de doua miliarde de oameni o folosesc in fiecare luna, ceea ce inseamna aproape o treime din populatia lumii.
Este usor de inceput acest proces cu ajutorul lui deoarece aproape toate formatele de continut ( text, imagini, videoclipuri, videoclipuri live si povestiri/stories) functioneaza excelent. Trebuie retinut faptul ca Facebook, prioritizeaza continutul care starneste conversatii si interactiuni semnificative intre oameni in special familii si prieteni.
De asemenea continutul paginii de business pe care o vei detine, va trebui optimizat pentru dispozitivele mobile deoarece aproape 94% din utilizatori acceseaza facebook-ul prin intermediul aplicatiei mobile.

2. Instagram

Este o aplicatie care permite utilizarea unei game largi de continut, cum ar fi: fotografii, videoclipuri, stories si videoclipuri live. De asemenea, de curand Instagram a lansat IGTV, instrumentul care iti ofera posibilitatea de a distribui videoclipuri cu format mai lung.
Asemeni Facebook-ului si aici ai posibilitatea de a-ti crea un profil business, care iti va oferi o analiza bogata a profilului si a postarilor cu ajutorul unor instrumente denumite “insights”.

3. LinkedIn

Astazi este mai mult decat o platforma de cautare de locuri de munca. In ultimii ani a devenit locul unde expertii din industrie impartasesc continut si isi construiesc brandul personal. De asemenea a devenit si o modalitate de a atrage noi talente pentru dezvoltarea propriului brand.
La fel si aici ai posibilitatea de a distribui continutul paginii tale de business prin anunturi personalizate, imagini, text si video.

Aceste trei platforme au in comun modalitatea de utilizare, cum ar fi crearea unei pagini business si a instrumentelor ce iti permit sa transmiti audientei informatia dorita, insa se diferentiaza prin categoriile de oameni ce le folosesc.

De aceea, pentru a incepe procesul de promovare a brandului tau, vei avea nevoie pentru inceput de o strategie bine pusa la punct care in general cuprinde urmatorii pasi:

  1. Trebuie sa iti cunosti foarte bine afacerea si sa iti definesti obiectivele:

    • Care este mesajul pe care imi doresc sa il transmit?
    • Ce vreau sa obtin cu ajutorul acestuia?
    • Care este grupul tinta la care imi doresc sa ajunga acest mesaj?
  2. Dupa stabilirea grupului tinta, urmeaza alegerea platformelor de socializare:

    • Ce retele de socializare se aliniaza mai bine cu brandul meu?
  3. Odata alese retelele de socializare urmeaza structurarea mesajului pe care vrei sa il transmiti audientei si alegerea instrumentelor prin care vei face acest lucru:

    • Inserarea in pagina de business a informatiilor generale si utile despre afacerea ta
    • O descriere a povestii brandului tau, astfel incat audienta sa empatizeze cu viziunea ta
    • Contentul sa fie aliniat valorilor brandului si identitatii vizuale si sa ilustreze cat mai bine serviciile/ produsele oferite. El poate fi sub forma de text, imagini si clipuri video
    • Promptitudine in a oferi feedback, detalii si solutii clientilor tai

Concluzia pe care ne dorim sa o prezentam este ca promovarea prin Social Media este din ce in ce mai frecventa, utila si importanta atat pentru brandurile mari cat si pentru cele mai mici iar pentru a obtine mereu cele mai bune rezultate si pentru a te diferentia de competitorii tai, ajutorul unui specialist in promovarea brandurilor online, va face ca acest intreg proces sa fie o experienta cat mai placuta si eficienta.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from Impactul Social Media asupra brandului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Impactul Social Media asupra brandului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Impactul Social Media asupra brandului tau

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Impactul Social Media asupra brandului tau

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.