BACK

Emotia primului ambalaj desenat

In ultimul deceniu profesia de graphic designer a fost segmentata in cat mai multe ramuri, UI designer, UX designer, web designer, brand corporate identity, brand product identity, layout designer, game designer, si lista poate continua, fiecare ramura avand satisfactile si bucuriile ei.

Cochetand de-a lungul anilor cu o parte din aceste ramuri am beneficiat pe rand de satisfactiile aferente fiecarui segment in parte insa bucuria de a vedea pe un raft primul produs cu ambalajul desenat de mine ramane de neegalat. Asta si dupa aproape 20 de ani.

Primul ramane primul, se creeaza o legatura speciala, o relatie pe termen lung cu brandul si un sentiment de apartenenta fata de acel produs.

Brandul care ti-a oferit sansa de a desena acel ambalaj devine brusc in mintea ta cel mai bun, cel mai minunat si nu mai poti bea, gusta, purta sau consuma altceva. Ai devenit acel consumator fidel. Nimic nu iti mai poate lua asta.

Normal, dupa primul vine al doilea, dupa al doilea vine al treilea si tot asa. Devii mai exigent cu propia munca, il vezi pe raft si te gandesti ca ai fi facut putin altfel, parca alta culoare, parca mai mare textul, parca mai mic logo-ul si tot asa. Bucuria ramane, emotia si ea. Apar insa exigentele.

Primul design are scuza primului facut, nu efoarte calculat, probabil nu il mai prezinti intr-un portofoliu de lucrari si nu te mai reprezinta pe tine ca designer-ul de acum dar are puritatea si inocenta aferenta tie si perioadei respective.

La urmatoarele ambalaje desenate se inverseaza plusurile si minusurile. Intervin experienta, exprimarea grafica, acuratetea si atentia la detalii.

Perfectionismul atinge cote pe care nici credeai ca le poti avea. Urmatoarele ambalaje sunt net superioare din punct de vedere estetic, cromatic, compozitional si ies mult mai mult in evidenta la raft. Dar cu totate astea primul ramane primul.

Oricum pentru mine ideea de a desena ceva palpabil, ceva ce exista fizic, ceva ce ramane o perioada mare in piata, vorbim de ani, nu se poate compara cu ceva ce dispare dupa un singur click.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from Emotia primului ambalaj desenat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Emotia primului ambalaj desenat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Emotia primului ambalaj desenat

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Emotia primului ambalaj desenat

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.