BACK

De ce am nevoie de metodologie?

Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie.

Ce e metodologia asta?

De ce am nevoie de ea cand eu vreau sa stiu doar pretul?

Metodologia cuprinde si oferta de pret, insa mai mult decat atat ea este descrierea in detaliu a procesului de branding. Aceasta cuprinde etape, activitati, timing si buget. Ea este presarata de case study-uri care nu pot fi trimise pe email de cele mai multe ori.

De ce nu e suficienta oferta de pret? Oferta de pret este ultimul slide al unei prezentari de metodologie si sumarizeaza etapele, timingul si bugetul. Daca treci prin detaliile fiecarei etape (adica activitatile), intelegi de ce dureaza atat si de ce costa atat. Diferentele de la un client la altul, de la o nevoie la alta sunt semnificative. Exemplu de diferente pentru o etapa.

Analiza si audit:
– interviuri interne 2 sau 15?
– interviuri externe 5 sau 30?
– audit al materialelor existente B2B sau B2C sau si B2B si B2C
– audit vizual offline 3 sau 10 competitori?
– audit online 3 sau 10 competitori?
– audit comunicare 3 sau 10 competitori?
– audit naming 3 sau 10 competitori?
– audit consumator calitativ? local? regional? national?
– audit consumator cantitativ? local? regional? national?
– audit merchandising 1 sau 5 magazine?
– audit merchandising 1 sau 3 retele magazin?
– audit ambiental pentru birou? magazine?

Un alt aspect, nu trimitem metodologia pe mail. De ce? Pentru ca ea trebuie explicata, nu citita. Daca vrei sa o primesti pe email, o vom face, dar numai dupa intalnire. Sa nu crezi ca nu avem ce face timpul. Chiar ducem lipsa de el, dar e important sa prezentam fizic. Daca nu esti deschis sa aloci timp, inseamna ca nu apreciezi metoda noastra si asta inseamna ca nu ne vom intalni pe proiect de aceasta data.

Daca apreciezi insa intalnirea cu noi, da-ne acum un email la hello@inoveo.ro pentru a stabili o intalnire.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from De ce am nevoie de metodologie?

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.