BACK

Mentorat de brand cu un antreprenor din fashion

Despre povestea unui brand de haine si femeia din spatele lui

Claude nu este la inceput de drum, dar brandul ei e. Si e viu, sensibil, dar inca in cautare de directie.

Vine din logistica – o lume precisa, dura, eficienta. Si tocmai din acel loc a ales sa creeze un brand de haine pentru femei. Un brand cu linii curate si cu promisiunea unei elegante discrete.
Dar cum faci diferenta intr-o lume cu Zara, Mango si mii de conturi de Instagram care arata bine?

Ne-am intalnit intr-o sesiune de mentorat, iar intrebarea initiala a fost simpla: cum se poate diferentia?
Raspunsul, insa, nu sta in produs. Ci in cine esti tu cand il creezi. Si cum se simte clienta cand il poarta.

Cand vrei sa cresti fara sa te pierzi

Claude simtea ca face bine ce face, dar ca ceva lipseste. Ca nu a gasit inca acel fir rosu care sa-i lege experienta profesionala, viziunea despre feminitate si relatia cu clientele.
Avea clienti recurenți, un showroom cald, produse lucrate cu grija. Dar simtea ca brandul ei nu e inca „intreg”.

I-am propus sa se uite spre interior: ce o face diferita: croiul? Trecutul ei? Felul in care priveste lumea, cum organizeaza si gandeste?

De la rochii la relatii

Am discutat despre retentia clientelor – cum revii in mintea cuiva, nu doar in garderoba ei.
Am explorat ideea de abonament – nu ca model de business, ci ca relatie constanta.
I-am sugerat sa faca interviuri informale cu clientele – conversatii reale despre nevoi, obiceiuri, ce le place si ce le-ar face sa revina.

Am vorbit despre nume – despre cum rochiile ei pot fi botezate dupa locuri, stari, momente. Saint Tropez. Milano. Duminica. Liniște. Asa apare si diferentierea: cand obiectul devine purtator de poveste.

Brandul personal conteaza

La un moment dat i-am spus:

„Femeile nu cumpara doar rochii. Cumpara si o relatie. O emotie. Vor sa stie cine esti. Ce crezi. De ce le propui tocmai modelul acela.”

I-am recomandat sa isi asume public rolul de fondatoare. Sa isi spuna povestea – nu ca strategie, ci ca act de onestitate.
Poate chiar o sectiune pe site. Sau o pagina pe social media in care sa se arate – asa cum este.

Ce urmeaza?

A ramas sa faca un audit de brand: ce promite azi, ce livreaza si ce simte clienta in tot acest proces.
Sa structureze un ghid de discutie pentru interviuri.
Sa testeze idei de abonament, sa rescrie povestea brandului si sa documenteze pas cu pas experienta clientei: de la primul contact pana la momentul in care rochia e purtata.

Am convenit sa ne mai auzim. Si, intre timp, am ramas conectate.

Vrei si tu claritate pentru brandul tau?
Pentru sesiuni de mentorat, click aici si programeaza o intalnire.
Discutam concret, structurat si aplicat – exact ce ai nevoie ca sa mergi mai departe. Cu incredere.

Ceea ce am mentionat aici este astfel prezentat incat sa ramana esenta, dar datele confidentiale sa ramana in continuare asa.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from Mentorat de brand cu un antreprenor din fashion

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from Mentorat de brand cu un antreprenor din fashion

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from Mentorat de brand cu un antreprenor din fashion

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

„Insula iubirii” – Strategia de brand

Insula iubirii | Strategia de brand pe care putine companii o inteleg, dar toate o pot invata In branding, un lucru ramane cert: cand promisiunea este clara si executia consecventa, publicul vine singur.„Insula iubirii” nu [...]

Read More... from Mentorat de brand cu un antreprenor din fashion

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.