BACK

De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Momentan nu suntem o fundatie. Trebuie sa ne platim echipa, chiria, utilitatile, sa investim in echipa. A plati ore de consultanta este o forma de respect.

Timpul alocat unui proiect indiferent in ce faza este trebuie sa il luam de undeva: de la timpul pentru noi, pentru prieteni sau pentru familie. Poate fi vorba de: timp pentru a intelege nevoia ta; timp pentru a vedea daca ceea ce crezi ca ai nevoie este realmente ceea ce ai nevoie; timp alocat descrierii proiectului, a metodologiei; timp alocat intalnirilor; timp alocat raspunsurilor la intrebarile tale; timp de cercetare, cautare printre proiectele anterioare pentru a te asigura ca ne-am mai intalnit cu astfle de subiecte si ca le-am rezolvat si eventual sa-ti aratam si niste rezultate.

Suma acestor timpi se duce de cele mai multe ori intr-un timp semnificativ pe care trebuie sa il cumparam de undeva… By the way stiti pe cineva care vinde timp? Noi n-am gasit, de aceea, la noi timpul costa atat cat cotam pentru a acoperi cheltuielile directe si indirecte si pentru a avea o marja rezonabila.

Posibil sa gasiti mai scump sau mai ieftin. Noi ne cunoastem doar bucataria interna. Nu stim ce instrumente folosesc altii, nu stim salariile lor, nu stim chiriile lor, nu stim cati oameni sunt in echipa, nu stim ce buget aloca lunar pentru dezvoltarea echipei. Stim doar ca noi am ajuns aici prin multe multe foarte multe ore de cercetare, invatare, cursuri, carti, traininguri, teambuildinguri, MBA-uri, si nu in ultimul rand munca multa. Uneori zile intregi. Si o vom face si de acum inainte pentru ca ne place (1) sa ne intalnim cu cei mai optimisti oameni – care sunt antreprenorii, (2) sa cautam intrumente eficiente de branding pentru ei si (3) sa ne perfectionam.

Daca vrei sa ne ceri o cotatie ar fi bine sa stii cat esti tu dispus sa aloci unui proiect de branding. Stam de vorba doar cu cei care fac acest exercitiu. Daca nu stii asta, inseamna ca nu ti-ai facut temele si inca nu e momentul sa ne intalnim. Gandeste-te sa aloci cam 10% din cifra de afaceri brandingului. Asadar, nu e o tema chiar atat de dificila; daca esti antreprenor, o poti rezolva relativ simplu.

Suntem insetati sa cunoastem antreprenori cool ca tine. Daca ai ajuns cu lectura pana aici, chiar esti printre cei pe care vrem sa-i cunoastem. Da-ne un mail acum pe hello@inoveo.ro!

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Read More... from De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Read More... from De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Read More... from De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Read More... from De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Citeste tot articolul

INOVEO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.