Scris de Marius Chiriac

Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Cautarea online in care folosim doar vocea noastra este o tehnologie care se imbunatateste enorm de la an la an. Odata cu cresterea enorma in numarul de smartphone-uri si dispozitive IoT (Internet of Things), a aparut o cerere mare pentru eliminarea nevoii de a scrie intr-un mod traditional si sa dam “ordine” doar cu vocea. Pentru multa lume, frazele precum “Ok Google” au ajuns sa fie folosite din ce in ce mai des in viata de zi cu zi.

Inca este prea devreme sa ne dam seama de impactul pe care cautarile cu vocea il au pentru SEO, dar ce este clar este faptul ca exista deja un numar urias de utilizatori care pot fi potentiali clienti pentru tine si afacerea ta.

Voice search-ul este recomandat in special pentru afacerile locale deoarece este folosit in principal pentru a gasi diverse locatii precum restaurante sau magazine. Cele mai populare cautari sunt cele locale de tipul “banca langa mine” sau “coafor langa mine”. Astfel devine necesar sa integram in optimizarile de search facute in website termeni precum “langa stadion”.

Cautarile folosesc in general un limbaj mult mai natural in care intrebarile sunt propozitii complete, spre deosebire de modul in care cautam cand folosim o tastatura unde doar introducem 2-3 termeni cheie. Contentul din website trebuie adaptat sa foloseasca acest limbaj mai natural.

Poti adauga pe langa content-ul normal si sectiuni de tipul FAQ (Intrebari frecvente) in care sa scrii intrebarile ce pot fi folosite de catre clientii tai in cautari. Sectiunea aceasta trebuie sa foloseasca si schema de tipul Date Structurate FAQ pentru o indexare mult mai eficienta de catre Google. Este important sa ai in content-ul din website raspunsuri pentru termeni precum “ce”, “de ce”, “cum” si “unde”.

Aceste optimizari nu sunt facute doar pentru Voice Search, ele te vor ajuta mult si la SEO normal pe care trebuie sa il faci in website, asa ca nu ezita sa-l implementezi.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Read More... from Optimizari SEO pentru Google Voice Search

Citeste tot articolul