BACK

Cand implinesti 30 de ani de activitate, ai nevoie de mai mult decat o aniversare.

AUTO TOTAL, lider in distributia de piese auto din Romania, a ales sa marcheze pragul de 30 de ani nu cu o campanie de imagine, ci cu o intoarcere la esenta.

Am facilitat 6 workshopuri cu echipa centrala, cu seniorii si cu agentii regionali si locali din toata tara. Am avut 27 de interviuri individuale, desfasurate cu rabdare si atentie.

Am vrut sa intelegem cultura lor interna. Limbajul lor. Mentalitatea care a tinut impreuna aceasta organizatie in miscarea continua a pietei auto.

Si am gasit acolo ceva rar: un brand viu, tinut in picioare de relatiile directe, de asumare, de solutii rapide si de un spirit antreprenorial autentic.

Nu am venit cu o strategie predefinita. Am ascultat. Am cartografiat ce exista deja. Si am construit pe baza a ceea ce au spus oamenii din interior – nu din tabele, ci din realitate.

Cand ai o retea nationala de agenti si distribuitori care functioneaza ca o echipa extinsa, brandul nu se construieste dintr-un birou. Se construieste din teren. Din dialog. Din respect.

AUTO TOTAL a inteles ca un brand solid nu inseamna doar vizibilitate. Inseamna claritate. Inseamna aliniere. Inseamna incredere.

AUTO TOTAL a inteles ca viitorul se cladeste pe coerenta, nu pe zgomot.

Brand Talks Podcast

Vezi mai multe

Brandul tau vrea sa fie INOVat?