Scris de Victor Calomfir

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe “seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong.

Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita.

Astfel ca agentie ne este “servit” un brief iar noi pe rever venim cu:

Logo, supergraphic, typography, iconografie si imagerie.

In setul final se joaca implementarile.

E un meci strans, echilibrat, jucat in multe seturi dar din care ambele parti au de castigat.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul