BACK
Scris de Victor Calomfir

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe “seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong.

Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita.

Astfel ca agentie ne este “servit” un brief iar noi pe rever venim cu:

Logo, supergraphic, typography, iconografie si imagerie.

In setul final se joaca implementarile.

E un meci strans, echilibrat, jucat in multe seturi dar din care ambele parti au de castigat.

Mai multe articole

INOVEO a scris

INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Companie de distributie de implanturi si solutii complete pentru medicii stomatologi. Bucuresti, iunie 2025 – INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Ce ramane viu intr-o lume care invata sa mimeze viata?

Acest articol pleaca de la ideile care s-au conturat in timpul si imediat dupa recentele discutii de la IQ Digital, editia proaspat incheiata, desfasurata intr-un loc cu totul special: Cazinoul din Constanta – o bijuterie [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Logo-ul nu conteaza

… chiar atat de mult cat crezi Spune pe bune, ai alocat ore intregi sau zile sau poate chiar saptamani in dezvoltarea unui logo pentru compania ta sau brandul tau? Cu siguranta ca da. Gandeste-te [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat costa luxul

Pretul nu e o simpla eticheta. E o declaratie. Si, cel mai important, e parte integranta din procesul de constructie a brandului. Brandurile de lux nu vand produse. Vand statut, aspiratie, apartenenta la un cerc [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul