Scris de Victor Calomfir

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe “seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong.

Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita.

Astfel ca agentie ne este “servit” un brief iar noi pe rever venim cu:

Logo, supergraphic, typography, iconografie si imagerie.

In setul final se joaca implementarile.

E un meci strans, echilibrat, jucat in multe seturi dar din care ambele parti au de castigat.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing si Financiar

Adesea ni se intampla sa avem nevoie de limbi straine… Sau limbaj strain in cadrul aceleiasi limbi, daca vorbim de business. Da, in bugetare e nevoie sa fii poliglot. Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul “one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Read More... from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul