INAPOI
Scris de Victor Calomfir

Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Alaturi de logo/logotype, supergraphic, paleta cromatica, familia de fonturi, layout si imagerie, iconografia isi are rolul ei bine definit in alcatuirea identitatii vizuale.

Ca vorbim de un set de iconuri, de pictograme, de semne si simboluri distinctive, iconografia are rolul de a facilita expirmarea si de a simplifica informatia.

Sistemul iconografic isi face foarte simtita prezenta si utilitatea mai ales in mediile de comunicare unde spatiul disponibil nu este suficient.

Are rolul de a exprima vizual, de a informa, de a directiona si de a facilita transmiterea de informatii catre exterior.

Un set iconografic trebuie sa fie complmentar cu intreaga identitate vizuala a brandului, in armonie cu restul elementelor de brand si foarte important trebuie sa fie coerent si consecvent in manifestare.

Absenta stilului iconografic ingreuneaza accesarea informatiei si mai grav indeparteaza privitorul.

In portofoliul nostru puteti regasi sisteme iconografice lucrate pentru branduri din diverse industrii. Mai jos doar cateva exemple:

Altex
Metigla
Pharma Brands

Mai multe articole

INOVEO a scris

Branding global – America, Asia, Europa: unde se află România?

Branding global: America domină povestea, Asia tehnologia, Europa designul. Unde se poziționează România și cum pot brandurile românești urca global? Trăim într-o lume în care brandurile au devenit adevărați ambasadori geopolitici. Marile puteri globale nu [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Antreprenor vs management: doua feluri de a gandi un brand

Unul creeaza sens. Celalalt il administreaza. Iar brandurile mari se nasc cand cele doua forte gasesc echilibrul. Exista doua feluri de oameni care conduc businessuri: cei care vad lumea prin ochii posibilului si cei care [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Top 10 autori de branding care ne-au schimbat modul de a privi brandurile

Ca sa devii bun practician, trebuie sa citesti tot ce s-a scris. Restul e doar exercitiu. Brandingul nu l-am invatat din tutoriale. L-am invatat de la oameni care au vazut mai departe. Pentru noi, Walter [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.