Constructia brandului este primul pas. Comunicarea brandului este al doilea pas. Ambele etape sunt la fel de importante. Ele se completeaza si nu poate exista o etapa fara cealalta, asa cum nu poti construi o casa fara fundatie, dar nici fundatie, daca nu ai proiectul casei.
Comunicarea de brand trebuie sa fie una planificata, si nu una oportunista. Este nevoie de materiale de brand pentru fiecare audienta a brandului. Acestea pot fi structurate in functie de produs sau serviciu, in functie de ciclul de viata al acestuia, in functie de marimea companiei, in functie de resursele disponibile pentru implementarea comunicarii, in functie de viziunea pe care si-o stabileste compania.
Analiza si audit
Inainte de a incepe efectuam analiza competitorilor, keyword research pentru seo on-page si best practices in domeniul companiei.
Wireframe & layout design
Schitam site-ul cu ajutorul unui wireframe, apoi dezvoltam layout-ul paginilor in format digital.
Implementare
Implementam layout-ul si functionalitatile site-ului in programare.
Lansare website
Verificam fiecare pagina si functionalitate pe toate dispozitivele si cele mai importante browsere, setam SEO on-page, implementam protocoale de securitate, il pregatim pentru campanii si il lansam in piata.