INAPOI

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand?

De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile pe care si le pune un antreprenor la inceput de drum si la care vom incerca sa gasim raspuns.

„Ingredientele esentiale ale unui brand sunt: (1) un antreprenor cu viziune pentru brand, (2) o echipa care se comporta si livreaza in linie cu valorile acestuia, (3) un produs sau serviciu care promite ceva clar clientului – functional si emotional – si (4) o comunitate relativ loiala marcii, care cauta diferentiatorii si care este dispusa sa plateasca mai mult decat pentru un produs relativ similar”, spune Dochita Zenoveiov, fondatoarea agentiei de branding INOVEO.

Ea adauga ca sunt doua mari etape in constructia/ realizarea unui brand, fiecare cu subetape. E vorba de definirea acestuia si de dezvoltarea lui. Definirea consta in intelegerea contextului, creionarea identitatii (vizuala, verbala, de experienta), segmentarea pietei, targetarea consumatorilor si pozitionarea marcii, etape urmate de definirea touch-point-urilor si de customer-journey.

„Dupa asta, vine implementarea in toata complexitatea ei. Abia aici brandul capata practicalitate, incepe sa existe, sa relationeze cu clientul, sa aiba un impact asupra lui si sa ii devina necesar, chiar nelipsit”, adauga Dochita.

Extras din Ziarul Financiar.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Branding global – America, Asia, Europa: unde se află România?

Branding global: America domină povestea, Asia tehnologia, Europa designul. Unde se poziționează România și cum pot brandurile românești urca global? Trăim într-o lume în care brandurile au devenit adevărați ambasadori geopolitici. Marile puteri globale nu [...]

Citeste tot articolul from INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Antreprenor vs management: doua feluri de a gandi un brand

Unul creeaza sens. Celalalt il administreaza. Iar brandurile mari se nasc cand cele doua forte gasesc echilibrul. Exista doua feluri de oameni care conduc businessuri: cei care vad lumea prin ochii posibilului si cei care [...]

Citeste tot articolul from INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Top 10 autori de branding care ne-au schimbat modul de a privi brandurile

Ca sa devii bun practician, trebuie sa citesti tot ce s-a scris. Restul e doar exercitiu. Brandingul nu l-am invatat din tutoriale. L-am invatat de la oameni care au vazut mai departe. Pentru noi, Walter [...]

Citeste tot articolul from INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.