BACK

INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Companie de distributie de implanturi si solutii complete pentru medicii stomatologi.

Bucuresti, iunie 2025 – INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care a adus implanturile dentare coreene in Romania. Proiectul marcheaza o noua etapa de crestere si digitalizare pentru GURSK, companie inovativa in distributia de implanturi si solutii medicale complete pentru medicii stomatologi si clinicile stomatologice.

Colaborarea a presupus o analiza strategica aprofundata, secondata de workshopuri de brand cu echipa GURSK si definirea unei noi platforme de brand care sa reflecte valorile companiei – Pasiune, Familie, Grace, Great, Grateful. Identitatea vizuala a fost actualizata, iar rebrandingul a inclus si dezvoltarea unui nou sistem de arhitectura de brand pentru evenimentele lor (Implanto Days, Regen Days si Delta Session), dar si pentru aplicatia Find My Dentist. Anvergura proiectului a acoperit si dezvoltarea unui sistem de comunicare pentru toate materialele online si offline, adaptate nevoilor medicilor stomatologi din Romania si dezvoltarea si programarea website-ului.

„Rebrandingul GURSK e despre o promisiune reconfirmata catre medici: ca primesc mai mult decat produse – primesc incredere, relationare umana si sustinere constanta. E un pas firesc pentru o companie care a crescut organic, dar care acum are nevoie de un cadru strategic pentru viitor, inclusiv pentru pietele externe,” a declarat Dochita Zenoveiov, Brand Consultant si fondator INOVEO.

Cristina Rusen, Director de Marketing GURSK si project lead din partea clientului, a coordonat echipa interna pe tot parcursul proiectului. „A fost o colaborare intensa si aplicata, care ne-a ajutat sa clarificam cine suntem ca brand si ce ne diferentiaza in piata. Echipa INOVEO a reusit sa extraga esenta noastra si sa o transforme intr-un discurs coerent si relevant.”

Arhip Pogurski, fondatorul GURSK, a adaugat: „Pentru mine, acest rebranding e o forma de respect si recunostinta fata de medicii stomatologi din Romania. Ei ne-au ales, ne-au oferit feedback, ne-au dat motive sa fim mai buni. Valorile noastre nu sunt doar cuvinte pe hartie. Sunt felul nostru de a fi si de a lucra. Fara comunitatea medicala, GURSK n-ar fi fost ceea ce este azi. Cu ei construim stomatologia din Romania de maine.”

Mai multe articole

INOVEO a scris

Ce ramane viu intr-o lume care invata sa mimeze viata?

Acest articol pleaca de la ideile care s-au conturat in timpul si imediat dupa recentele discutii de la IQ Digital, editia proaspat incheiata, desfasurata intr-un loc cu totul special: Cazinoul din Constanta – o bijuterie [...]

Read More... from INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Logo-ul nu conteaza

… chiar atat de mult cat crezi Spune pe bune, ai alocat ore intregi sau zile sau poate chiar saptamani in dezvoltarea unui logo pentru compania ta sau brandul tau? Cu siguranta ca da. Gandeste-te [...]

Read More... from INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat costa luxul

Pretul nu e o simpla eticheta. E o declaratie. Si, cel mai important, e parte integranta din procesul de constructie a brandului. Brandurile de lux nu vand produse. Vand statut, aspiratie, apartenenta la un cerc [...]

Read More... from INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cine cumpara lux? Si, mai ales, de ce?

Multi antreprenori care intra in lumea brandurilor de lux pleaca de la o premisa gresita. Ca daca ai un produs scump, automat ti-ai gasit si clientii. Realitatea e mai incurcata decat atat. Si mai ironica. [...]

Read More... from INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Citeste tot articolul